Stažený program nefunguje

Od: Datum: 03.01.15 13:56 odpovědí: 4 změna: 04.01.15 20:19

Stáhla jsem si ze Slunečnice program MP3Gain na sjednocení hlasitosti u MP3. Program nefunguje, psaný text je zkomolený. Poradíte mi? Jsem počítačový začátečník.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 03.01.15 14:07

Dobrý den, jaký máte OS Windows, resp. máte OS WIN-XP nebo novější? Tento program by měl být v češtině (nebo ji tam zvolit), ale je jen do verze OS WIN-XP. Možná zkusit ve Vlastnostech spouštěcího souboru EXE nastavit kompatibilitu pro OS WIN-XP. Zdravím!

doplněno 04.01.15 19:52:

Budu respektovat Vaše znalosti a pokusím se odpovědět více česky. Já jsem si myslel, že již máte program nainstalovaný, ale to se zatím nepodařilo. Tento program je dost starý a není určený pro Vaše nové Windows - možná by se nainstaloval (ponechat v úvodu angličtinu) a fungoval nebo by potom fungoval nekorektně či vůbec ne. Zkuste si program viz odkaz, který je vyzkoušený a dobrý.

Je trochu složitější, ale alespoň se něco naučíte. Také je v něm mnoho možností pro úpravu zvuku (včetně hlasitosti). Ovšem, musí se to dělat s každou MP3 skladbou zvlášť (upravit na stejnou úroveň hlasitosti). A zkoušejte to raději s kopií MP3 (originál si ponechte bez změny, kdyby se to nepovedlo).

Hlavně se toho nebojte (je to v češtině). Tak, hodně zdaru a dobrý výsledek.

http://www.slunecnice.cz/sw/audacity/

Ohodnoceno: 0x

Datum: 04.01.15 11:12

Dobrý den, přiznám se, že jsem ve Vaší odpovědi rozumněla všem příslovcům, spojkám a zájmenům. Nešlo by to " polopatě "? Nic ve zlém, opravdu jsem moc ráda, že mi někdo odpověděl. Mám Windows 7.

Ve staženém programu zvolím češtinu, objeví se tabulka, kde je napsáno C:/Program Files(x86)MP3Gain, označím install, a následná tabulka je s nečitelnými slovy.

Od: lujs®
Datum: 04.01.15 13:13