Nejste přihlášen/a.
Vidím to na nesprávně nastavený server pro odeslanou poštu. Mělo by tam být nejspíše smtp.centrum.cz
Příjemný den.
Já věděl, že to někde najdu! Tak že ještě jednou. Odchozí server bude vždy SMTP. Adresu odchozího serveru je lépe zjistit u poskytovatele připojení k internetu, než u poskytovatele e-mailové schránky, zejména, pokud nejsou totožní (např. připojení u T-Mobile má server odchozí pošty smtp.t-email.cz, ale smtp.centrum.cz by mělo fungovat stejně dobře). Některé SMTP servery vyžadují přihlašovací jméno a heslo, ale nebývá to obvyklé. Tyto informace lze získat v informačním e-mailu, který jste dostala při zřízení připojení, nebo v příručce poskytovatele internetu, případně na jeho webových stránkách. Když se nedaří i přesto, že zadané údaje jsou v pořádku a už jste je několikrát překontrolovala, pak je dobré zkontrolovat, zda odeslání pošty nebrání nějaký rezidentní program - firewall, antivirus, antispyware - ten monitoruje komunikaci s internetem a cokoli nepovoleného bez milosti zadrží.
Je možné, že jste nevědomky zakázala připojení Incredimailu, když se Vás firewall ptal, zda může povolit přístup a možná jste odklepla i zatržítko u volby"zapamatuj toto rozhodnutí", takže už se Vás znovu neptá, hledejte tedy tímto směrem.
Hodně zdaru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.