Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Často padá internet- co s tím?.?.?

Od: lujs® odpovědí: 14 změna:

Zdravím všechny.

Tak sem po nějaké době zase tady a zase s otázkou ohledně počítače.:-D

Poslední týden se mi tak 5x denně stává že mi přestane sám od sebe jít internet.

Když kliknu na hlavním panelu na skryté ikony, tak se mi u symbolu sítě zobrazí vykřičník a hláška že ,,SÍŤ NENÍ PŘIPOJENÁ". Kliknu na nápis ,,ODSTRANIT POTÍŽE" a vyjede mi okýnko ,,DIAGNOSTIKA SÍTĚ".

Počítač nějakou dobu sám provádí diagnostiku a ve výsledku se mi pokaždý ukáže hláška ,,RESETUJTE ADAPTÉR PŘIPOJENÍ K MÍSTNÍ SÍTI"(Obr.1). Potom to zase nějakou chvíli neco samo dělá a vyjede mi to co je na 2. obrázku.

Nevím co to přesně znamená.

Děkuju za rady a pomoc.


Často padá internet- co s tím?.?.?
Často padá internet- co s tím?.?.? #2

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

Když tu diagnostiku sítě s konečným stavem rozkliknu vyjede na mně toto.

Často padá internet- co s tím?.?.? #3
Často padá internet- co s tím?.?.? #4
Často padá internet- co s tím?.?.? #5

 

hodnocení

Ještě sem to co tam všechno je napsaný dal do textu.

TiskDiagnostika sítě Podrobnosti o vydavateli

Nalezené problémy
Výchozí brána není dostupná.Výchozí brána není dostupná.
Výchozí brána je zařízení, které připojuje místní síť nebo počítač k Internetu. Výchozí branou je obvykle širokopásmový modem nebo směrovač. Opraveno Opraveno
Resetujte adaptér Připojení k místní síti. Dokončeno
Zkontrolujte, zda nedochází k potížím se směrovačem nebo širokopásmovým modemem. Nespuštěno

Nalezené problémy Podrobnosti o zjištění

5 Výchozí brána není dostupná. Opraveno Opraveno

Výchozí brána je zařízení, které připojuje místní síť nebo počítač k Internetu. Výchozí branou je obvykle širokopásmový modem nebo směrovač.
Resetujte adaptér Připojení k místní síti. Dokončeno

Někdy to může občasný problém vyřešit.
InformativníProtokol diagnostiky sítě
Název souboru: 998F4914-15B8-4DDD-90CE-538AF35E6953.Repair.1.etl


Zkontrolujte, zda nedochází k potížím se směrovačem nebo širokopásmovým modemem. Nespuštěno

Jste-li připojeni k hotspotu nebo doménové síti, obraťte na správce sítě. V opačném případě: 1. Odpojte zařízení ze zásuvky nebo jej vypněte. 2. Jakmile zhasnou kontrolky na zařízení, počkejte alespoň 10 sekund. 3. Opět zapněte zařízení nebo jej zapojte do zásuvky. Chcete-li restartovat směrovač nebo modem s integrovanou baterií, stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Reset.

Podrobnosti o zjištění Rozbalit

InformativníDiagnostické informace (Síťový Adaptér)
Podrobnosti diagnostiky síťový adaptér:

Informace o ovladači síťového adaptéru Připojení k místní síti:

Popis . . . . . . . . . . : Realtek RTL8169/8110 Family PCI Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Výrobce . . . . . . . . . : Realtek
Poskytovatel . . . . . . . . . . . : Microsoft
Verze . . . . . . . . . . . : 7.2.1127.2008
Název souboru INF . . . . . . . . . : C:WindowsINFetrtx64.inf
Datum souboru INF . . . . . . . . . : 13. července 2009 20:37:30
Název oddílu . . . . . . . . . : RTL8169.ndi
ID hardwaru . . . . . . . . . . : pciven_10ec&dev_8167
Příznaky stavu instance . . . . . : 0x180200a
Stavový kód správce zařízení . . : 0
IfType . . . . . . . . . . . . : 6
Typ fyzického média . . . . . . : 14



InformativníProtokol diagnostiky sítě
Název souboru: 998F4914-15B8-4DDD-90CE-538AF35E6953.Diagnose.0.etl

InformativníDalší konfigurace sítě a protokoly
Název souboru: NetworkConfiguration.cab

Informace o kolekci
Název počítače:
Verze Windows: 6.1
Architektura: amd64
Čas: 28. prosince 2014 11:48:22

Podrobnosti o vydavateli Rozbalit

Diagnostika sítě
Zjišťuje problémy s připojením k síti.
Verze balíčku: 1.0
Vydavatel: Microsoft Windows

m4ch1net*

Mám tu samou potíž když např. ráno zapnu PC tak mi nejede internet a musím ho tak 2x - 3x restartovat. Ale i poté mi sám někdy spadne a pokud dám opravu, také mi vyjede výchozí brána není dostupná. Také mi spadne internet když tzv. uploaduji soubory o velikosti např. 50 MB

 

hm*
hodnocení

0x

A co všechno děláte, než to zas začne fungovat? Pustíte jen tu diagnostiku, nebo i vypnete/zapnete modem (či co tam máte)?

Jste připojen k modemu kabelem? Zkusil bych ho vytáhnout a znovu dobře zastrčit do konektoru (každý konec kabelu). Případně kabel vyměnit, jestli máte jiný.

hodnocení

Ani s modemem ani routrem vůbec nic nedělám.

Ta diagnostika mi to opraví sama.

 

hodnocení

Nikoho nic nenapadá?!?!?!?

hm*

Mně teda nenapadá nic kromě toho, že by vám blblo spojení PC-modem. Ale jestli je v pořádku, tak nevím. Nevzpomínám si, že by někdy diagnostika nebo automatické opravy ve WIN cokoliv opravily, u Vás tedy dochází k naprosto nevídaným jevům.

Kdyby se toto stávalo mně, podíval bych se ve chvíli výpadku nejdřív na světélka, co jsou u síťových (ethernetových) konektorů, jestli aspoň nějaké svítí. Pak bych se podíval, jaké je momentální nastavení sítě v PC (přidělení IP-adres), pak bych zkusil test příkazem ping na adresu modemu (tu bych musel znát) a buďto bych se tímto vším už něco dozvěděl, nebo bych pustil tu diagnostiku a pak se podíval, co se změnilo.

doplněno 29.12.14 19:01:

Pro @lujs: No, právě proto jsem původně psal jen o kabelu. :) Kdyby zlobil (kabel, konektor, ...), mohlo by občas vypadnout spojení PC s modemem a WIN by z toho mohly mít potíže. A špatných kabelů typu "ten je určitě dobrej, normálně ho používáme už dva roky ..." jsem viděl hromady.

Ten druhý postup - to jsem napsal, co bych asi tak zkoušel, kdybych u toho PC seděl. Jenže to už trochu musíte vědět, co jak má být.

Jen pro informaci: "výchozí bránou" by pro Váš PC měl být modem (nebo nějaká obdobná krabička, kterou k vám přichází internet). A vzhledem k tomu, že s ním neděláte nic a problém se přesto spraví, usuzuji buď na závadu v propojení, nebo na nějaký zmatek v nastavení síťových věcí Windows, možná (ale spíš ne) by pomohlo znovu nainstalovat ovladač síťové karty, nebo by mohl být technický (hardwarový) problém se síťovkou PC (to ale taky nepředpokládám).

hodnocení

HM absolutně nechápu co tím myslíte. :( :( :(

 

hodnocení

Koupil sem 2 nový kabely RJ45 a vyměnil je. U koncovek totiž byli ulomený takový ty zarážky.

Bohužel se problém opakuje. Hlavně při prvním zapnutí kompu.

 

commonman*
hodnocení

0x

Dobrý den ,

podobný problém jsem měl u PC , a nakonec to byla síťová karta. Nejsem technik abych vysvětlil povahu toho problému , ale prostě se sama vypínala a tím , že se dalo opravit ve windows tak ji ten požadavek znovu probudil a internet najel.

hodnocení

Omlovám se za debilní otázku ale co je síťová karta?.?.?

hm*

Síťová karta je dnes už většinou integrovaná na základní desce počítače, takže to vlastně už karta není. Ale dřív se pořizovala jako samostatná deska s elektronikou a zasunovala se do konektorů v základní desce, proto se stále říká "síťová karta". Jejím úkolem je přidat do PC rozhraní (a konektor), kterým lze pak ten počítač připojit vhodným kabelem do počítačové sítě. Bez síťové karty by nebylo možné připojit PC k žádnému serveru, k internetu, zkrátka k žádnému jinému počítači (když vynecháme dnes už prakticky nepoužitelné spojení např. sériovými porty apod.).

Případná integrovaná wifi je taky v podstatě síťová karta, jen určená pro jiný způsob připojení (vzduchem bez kabelu).

doplněno 09.01.15 17:18:

Kdyby se jednalo u Vás o poruchu síťové karty (bylo by dobré, aby to potvrdil někdo znalý), musel byste si pořídit jinou síťovou kartu (tentokrát už opravdu samostatnou desku) a tu vrazit dovnitř do PC (je-li na základní desce ta možnost - tedy volný vhodný konektor). Nainstalovaly by se pro ni ovladače a Vy byste přehodil síťový kablík do nového konektoru (na té přidané síťové kartě). Původní "síťovka" by se zakázala v BIOSu, aby nedělala zbytečnou neplechu.

Kdyby nešla dát síťovka dovnitř PC, ještě je možnost pořídit "síťovou kartu" jako malé zařízení do USB.

Nepředpokládám, že byste výměnu zvládl sám, tady by byla nutná cizí pomoc. Bylo by dobré, kdybyste si mohl někomu říct, kdo by nějakou síťovou kartu půjčil, abyste vyzkoušel, zda její výměna opravdu pomůže. Obyčejná síťová karta stojí pár stokorun (tak 200-400 Kč).

 

dwweoecom
hodnocení

0x

Výpadky sítě reklamujte u svého poskytovatele. Počítač s tím nemá nic společného.

hodnocení

Já myslím že to výpadky sítě nejsou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]