Notebook nebo tablet?

Od: Datum: 16.11.14 17:51 odpovědí: 3 změna: 16.11.14 18:34

Dobrý den,

jsem úplný laik. Může mi prosím někdo stručně a jednoduše vysvětlit rozdíl mezi notebookem a tabletem?

Potřebuji si pořídit "něco", co by bych mohla převážet a nebylo to příliš velké, ale ale by to zase nebylo moc malé (oči už neslouží tak, jak bych si přála). Potřebuji mít na tom program cca 5kB a pracovat s ním, používat běžné programy WORD a EXCEL, internet, ale nepotřebuji nic dokonalého (např.ke stahování a prohlížení filmů). Vzhledem k tomu, že bych tento přístroj využívala jen občas, tak bych uvítala, kdyby pořizovací cena nebyla vysoká. Prostě něco, s čím bych odjela na seminář a tam to den používala.

Děkuji

Nisla

P.S A rozdíl mezi iphone, ipad a podobnými dnešmi vymoženostmi?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.11.14 17:59

A jaký to je program? Pokud neexistuje jeho mobilní verze, na tablet ho nenainstalujete. Spíš bych se klaněl k minibooku, je malý a k vámi určeném účelu bohatě postačí.

Iphone je chytrý telefon od Applu, iPad tablet od Applu. Od ostatních tabletů se liší jen operačním systémem Apple má svůj iOS, ostatní výrobci jedou na Androidu nebo Windows

Ohodnoceno: 0x

Od: k2
Datum: 16.11.14 17:59

Velice zjednodusene a nemusi paltit vzdy a na 100%:
Notebook ma klavesnici, tablet ne (obsluha pres dotykovy display, ale klavesnice lze dokoupit). Iphone je telefon, ipad tablet. Oboji vyrobky Apple.
Tablet si nekde vyzkousejte. Neni to vec, ktera sedne uplne pro kazdemu.

Datum: 16.11.14 18:34

Na seminář asi notebook s klávesnicí. K tabletu jde sice taky přidělat klávesnice, ale nevím. Mně přijde lepší na práci lepší notebook. Tablet spíš na prohlížení internetu, sledování filmů, čtení knih, vyřizování pošty apod.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: