Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

V čem otevřít text. soubor. ( nesmyslné zob.)

Od: black* odpovědí: 4 změna:

Zdravím , stáhl sem si archiv z facebooku , historie atd . Jenže nevím v čem otevřít :) více na fotu .

Když otevřu v poznámkovém bloků vyskočí na mě řada tohodle : 14 v 14:00 UTC+02
Bez odpovědi

( příklad )

PDF creator mi to neotevře vůbec , díky za pomoc .

V čem otevřít text. soubor. ( nesmyslné zob.)

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

1x

Nejsem odborník, ale vidím typ souboru HTM. Otvíral bych to v prohlížeči, v mém případě ve Firefoxu.

Taky si myslím, že jde o ty HTMka a potom má pravdu předseda :)

Jen doplním kliknout na soubor pravým tlačítkem, vybrat Otevřít v programu... a vybrat jakýkoliv vámi používaný prohlížeč. A jestli to bude fungovat, tak ho zvolit pro všechny soubory s příponou HTM. Jak? Opět kliknout pravým na soubor, vybrat Otevřít v programu... - Zvolit výchozí program, vyberete ten který vám fungoval, zkontrolujete zaškrtnutí políčka u volby K otevření souborů tohoto typu vždy použít vybraný program a dáte OK

Jinak *.HTM dokáže při zachování rozložení stránky otevřít i WORD.

doplněno 13.11.14 16:03:

@Ben: Jasně, že to zvládne zobrazit i Poznámkový blok, potažmo každý textový editor, jenže to zobrazí celý kod stránky, takže pro laika i ty nesrozumitelné nesmysly kolem (formátování, barva písma apod.)

doplněno 13.11.14 19:48:

Pánové, proč stahovat a instalovat další (možná jinak zbytečné) programy, když zobrazení HTM umí každý internetový prohlížeč?

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, myslím, že jde jen o ten soubor CSS - ten já otevírám v textovém editoru. Ovšem, v OS Linux. Zkuste to otevřít v nějakém pokročilejším text. editoru. Zdravím!

P.S. Poznámkový blok to asi nezvládne.

doplněno 13.11.14 07:49:

Tak, soubory HTM (ale, i CSS) by měl zvládnout Poznámkový blok - možná změnit jeho kódování pro jiné zobrazení obsahu.

doplněno 13.11.14 16:17: