Nejste přihlášen/a.
Pěkný večer,
prosím rádce o doporučení jako koupit flešku. Bude pouze na běžné fotky,nejvíce cca. 1000 ks. Mám na PC vistu. Jsem laik a nabídka je velká. Díky všem
Já mám tuhle. Kovová asi moc nebude, nicméně disponuje diódou, kterou zase ty ostatní nemaj a nebudete vědět, jestli jede nebo ne.
záleží kolik těch fotek máte Osobně bych investoval trochu i do budoucnosti. USB 3.0, až budu mít PC který to zvládne budu nadšený. A hlavně rychlost čtení a zápisu. Reklamní flashky za pár korun jsou tak levné právě díky tomu, že jsou pomalé a pak jsou skoro k ničemu. 16GB mi přijde jako minimum, 32GB optimum.
tady je můj návrh: czc.cz/...
Zrovna tu první mám vyzkoušenou docela dlouho (přes rok) a je dobrá a rychlá!
czc.cz/... (hodnocení: Sekvencni rychlost sedi s udavanou 100/50. Velke soubory zapisuje rychlosti 46 MB/s)
doplněno 11.11.14 20:32:na fotky se rychlá flashka hodí... než se nasoukají na pomalou, tak to je tak na kafé. a obráceně pokud je budete chtít z flashky někomu prezentovat a posouvat se po nich občas blik blik, tak rychlost čtení taky oceníte
díky za radu.
Koukala jsem a líbí se ni ta rychlost. Je pravdou že na minulé jsem "rostla" když jsem přetahovala fota z foťáku.
Bohužel mi umřela a nejde už probudit. Je objednaná,díky
no fotky přímo z foťáku může brzdit právě foťák, to se zrychlit rychlou flashkou nemusí... ale při téhle ceně je to stejně extra dobrá koupě
ohledně diody praktikuji jednoduchou věc. Po tom co mi PC ukáže, že se přesun dokončil ještě napočítám nejméně do 10ti a teprve potom vytáhnu. Ty procesy tam ještě nějaké vteřiny běží, je to nějaký zpožděný zápis, který ale disk zrychluje.
Dobrý večer,
v jaké kvalitě ty fotky budou? Jestli vám nevadí pomalejší zápis dat, tak můžu doporučit tuhle kovou, lze ji dát i na klíče a je opravdu kovová, některé si na to jen hrají.
doplněno 11.11.14 20:27:lze si pořidit i 16GB kdyby 8GB nestačio