Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

LightScribe - jak na potisk CD

Od: xmanx odpovědí: 23 změna:

Dobrý večer koupil jsem si mechaniku DVD/RW vypalovacku LG a dostal jsem ktomu CD na kterem jsou programy:PowerDVD,PowerProducer,Nero Express,inCD,SecurDisc viewer

V prodejně mi řekli že na tom CD co jsem k te mechanice dostal je i program který tiskne na vypalené CD/DVD obrazek myslim tim jak je na originalnim CD/DVD a chci se zptat ktery z techto programu to je a jak se s nim zachazi jsem v tom laik prosím o radu díky.

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

xmanx
hodnocení

misto toho smajlika tam melo byt velke p

hodnocení

0x

Tisk se dělá přes program Nero CoverDesigner, ale nejsem si jist, jestli je i součástí Nero Express. V plném Neru je.

xmanx
hodnocení

Ano!mam ho v neru ale neumim s nim zachazet nejaky navod by nebyl prosim:)

xmanx
hodnocení

hele mam takovou pitomuo otazku musi byt k tomu tiskarna?

Ne. Potřebuješ cd nebo dvd co umí lightscribe- má speciální povrch na vrchní straně na který vypaluješ obrázek

pctuning.tyden.cz/...

Jsem měl teda za to, že míní "obyčejný" potisk CD s barevným obrázkem.

mno já to pochopil zas takhle *smich*

xmanx
hodnocení

Hoši teď jste mě uplně spletli*smich*tak muže na to byt i normalni CD/DVD?

To nemůže. Pokud chceš tisknout obrázek na CD na tiskárně, musím mít CD s horní potisknutelnou vrstvou. Pokud budeš chtít tisknout pomocí vypalovací mechaniky technologií Lightscribe, budeš potřebovat stejně tak k tomu přizpůsobená media. Poslední možností je vytisknout na tiskárně na samolepku obrázek a ten pak nalepit na úplně obyčejné CD.

Která je tvoje varianta?

cybermagefroll*
Pokud chceš tisknout přímo na CD potřebuješ speciální média. Jinak můžeš samozřejmě vypalovat na běžná média, ovšem bez potisku (nebo si na tiskárně vytisknout etiketu a tu tam dodatečně nalepit - moc nedoporučuju)
Info o LightScribe
cs.wikipedia.org/...
lightscribe.uzasne.cz/...
lightscribe.com/... (anglicky)
xmanx
hodnocení