Předplatné voyo

Od: Datum: 09.11.14 21:14 odpovědí: 10 změna: 10.11.14 16:35
avatar
Dobrý den, obracím se na vás s dotazem.Mám aktivované předplatné voyo, Předplatné aktivováno do 28.11.2014 13:47:04, před chvílí mi ale přestalo přehrávat video a píše mi to Dosáhli jste maximálního počtu zařízení užívaných vaším účtem, které je možné přidat za jeden měsíc!Více informací naleznete v Nejčastěji kladených dotazech. co mám udělat, aby vše opět začalo fungovat?Voyo pouštím jen na mém notebooku, na jiném zařízení ne.Díky za rady. nevím co udělat, aby zase začalo normálně fungovat, máte s tím někdo zkušenost prosím?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.11.14 21:40

Dobrý večer,

nesdílite účet ještě s někým jiným? Služby Voyo nevyužívám, ale měl byste spíš kontakovat provozovatele těchto služeb ať vám řeknou co to znamená, je možné že je chyba u nich a ne u vás.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.11.14 21:49
avatar

Ne ne účet s nikým nesdílím.Provozovateli jsem napsala, ale zatím neodpověděl.Tak uvidím.

Datum: 09.11.14 22:02
avatar

odpovědi na otázky

Na kolika zařízeních mohu používat své předplatné VOYO?

Své předplatné VOYO můžete používat až na čtyřech počítačích (PC, Mac, notebook) + na jednom našem zařízení VOYO Player. Není však možné používat tato zařízení současně. U připojených zařízení, jakými jsou Smart TV, iOS a Android zařízení, je možné registrovat pouze dvě zařízení stejného typu (př. 2 TV, 2 tablety, apod). Administraci aktivovaných zařízení, kde můžete provést změnu, naleznete v uživatelském profilu. V případě, že přihlašujete 5.zařízení, a nejedná se o náš VOYO Player, zobrazí se Vám tato informace: Upozorňujeme, že počet provedených změn v registracích zařízení (odhlášení jednoho zařízení a registraci nového) na jednom účtu za měsíc je omezen. Po vyčerpání limitu nebude dočasně možné změny registrací zařízení na vašem účtu provádět. Poznámka: Jako samostatná zařízení se projevují i dva (či více) webových prohlížečů používaných na jednom PC (Mac). Doporučujeme proto používat pokud možno vždy jen jeden prohlížeč na jednom PC.

nepoužíváte více prohlížečů na PC? odhlašujete se pokaždé?

doplněno 09.11.14 22:51:

ještě zkontrolujte počet zařízení na svém profilu

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.11.14 06:43
avatar
PŘEHLED ZAŘÍZENÍ S AKTIVOVANÝM PŘEDPLATNÝM VOYOVaše předplatné lze používat až na 4 zařízeních a navíc 1 pozice je exkluzivně vyhrazena pouze pro VOYO Player. Pokud budete chtít předplatné pro více zařízení, odeberte nejdříve jedno z již používaných zařízení.ZařízeníDatum aktivaceAkceVolnéVolnéVolnéVolnéTo je první, co jsem udělala, že jsem se dívala, jak na odpovědi, které se nabízí z tabulky, která blokuje další přehrávání na voyo, tak na počet zařízení na svém profilu.Uběhlo pár hodin, přehrát cokoli mi nadále blokuje Dosáhli jste maximálního počtu zařízení užívaných vaším účtem, které je možné přidat za jeden měsíc!Více informací naleznete v Nejčastěji kladených dotazech.
Datum: 10.11.14 11:53
avatar

tak v tom případě reklamovat, jak jste už udělala...mají tam zmatky ...i přesto chtějí platit...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.11.14 12:08
avatar

Tak už mi voyo opět funguje, začalo fungovat asi před hodinou.Od včerejšího večera ale ani ťuk, pořád tam byla ta jejich tabulka o přečerpání.Nevím, ale toto by mělo být z jejich strany nějak lépe ošetřeno, není to zrovna nejlevněší 189,- měsíčně.I když teď mají akci za 159,- měsíčně.Psala jsem na voyo a toto mi přišlo (modře psané)...

Dobrý den,

stav překročení max. počtu zařízení může vzniknout mimo jiné také prohlížením videí ve více prohlížečích. Z tohoto důvodu je lepší používat pouze jeden, na jednom počítači.

Pro vyřešení potíží s odebráním přidaných PC (či dalších zařízení), klikněte prosím na Můj profil (http://voyo.nova.cz/profil), poté na tlačítko Nastavení předplatného, kde v přehledu zařízení můžete odebrat jednotlivá zařízení (tlačítko Odebrat). - to jsem odebrala hned jako první včera, přesto zablokováno zůstalo několik hodin.

Datum: 10.11.14 12:14
avatar

tak v tom případě jste měla původně víc zařízení (prohlížečů) než čtyři, když jste nějaké odebírala! je to tak?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.11.14 13:22
avatar

Na jednom notebooku jsem voyo pouštěla buď v google, firefox nebo explorer a to z důvodu, že mám starší notebook (acer aspire 5315) a občas v jednom nebo druhém prohlížeči voyo šlo "sekaně".Myslela jsem že nevadí pustit si v jednom nebo druhém prohlížeči, chápala bych spíš, že nemůže být voyo puštěné na několika pc.Stalo se, už budu pouštět jen v jednom prohlížeči.Na jaře se chystám koupit nový notebook.

Datum: 10.11.14 14:16
avatar

škoda, že jste nenapsala hned, že jste se z některých prohlížečů odhlásila, že jste byly příhlášena jakoby z více PC; v tom případě byste se ode mne ihned dozvěděla, že musíte čekat, až se vám to uráčí poskytovatel zprovoznit...je to taková "odměna" za překročení pravidel...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.11.14 16:35
avatar

To se omlouvám, tak jsem se v tom "plácala" a nevěděla co a jak, jsem běžná uživatelka, vy asi větší odborník.Jsem překvapena, že voyo za placenou službu takto utne na tolik hodin.To jako kdyby provozovatel internetu přerušil spojení internetu třeba za to, že někdo někam vlezl na stránky co neměl.Teď mi voyo funguje, chvilku od dopoledne jsem ho měla puštěné, pouze z google prohlížeče a ukazuje mi to přihlášení ze dvou prohlížečů, tak nevím.

ŘEHLED ZAŘÍZENÍ S AKTIVOVANÝM PŘEDPLATNÝM VOYO

Vaše předplatné lze používat až na 4 zařízeních a navíc 1 pozice je exkluzivně vyhrazena pouze pro VOYO Player. Pokud budete chtít předplatné pro více zařízení, odeberte nejdříve jedno z již používaných zařízení.

Zařízení

Datum aktivace

Akce

VOYO PC 2014-11-10 13:52

10.11.2014

Odebrat

VOYO PC 2014-11-10 14:54

10.11.2014

Odebrat

Volné

Volné

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.