Mail a spam

Od: Datum: 30.10.14 13:31 odpovědí: 10 změna: 09.11.14 22:47

Mám mail na Google denně 10 i více spamů, na Seznamu 15 i více spamů, mail na Centrumu za půl roku ani jeden spam. Jsem laik neumím si rozdíl vysvětlit

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.10.14 15:45

Možná ten mail na Centrumu velmi málo používáš a jeho adresu neuvádíš nikde v internetu a proto si ho spameři ještě nenašli a nepřidali do svých seznamů pro rozesílání spamu.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 30.10.14 15:55

Přesně tak jak říká kolega , můj starý email na seznamu to je jen a jen spam používal jsem ho téměř na vše a podle toho to taky dopadlo :-D Dnes používám gmail a dávám si pozor, kde svůj email uvádím a po roce používání, snad jen jeden nevyžádáný email, takže pozor na to kam se registrujete ať je to forum nebo nějaký eshop nebo cokoli jiného ;)

Ohodnoceno: 0x

Datum: 30.10.14 17:08

Je to opravdu spam? U většiny webů, na kterých se registrujete, vyjadřujete odkliknutím registrace souhlas s VOP (čtete je?) a většinou i dáváte souhlas k zasílání obchodních sdělení jak těch webů, tak "třetích stran" (souhlas bývá uveden ve VOP).

Já chvíli po příchodu potvrzovacího e-mailu a po dokončení registrace napíšu provozovateli, že odvolávám svůj souhlas k zasílání obchodních sdělení a dalších informací, a že nesouhlasím s předá(vá)ním mého elektronického kontaktu třetím stranám ...

Ohodnoceno: 2x

Datum: 31.10.14 10:07