Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zápis na CD

Od: hanyzka* odpovědí: 6 změna:

Prosím,mohl by mi někdo poradit?Mám Windows XP a v dokumentech se vždy objevovala položka "zapsat na disk CD".Asi jsem nějakým omylem odstranila ovladač a teď nemohu nic z dokumentů zálohovat.Jsem počítačový začátečník a nevím,jak to napravit.Předem díky.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

A nebylo to spíše tak, že tse tato volba zobrazila po klikntím pravým tlačítkem myši na ikonu CD-machaniky? Tam volba "Zapsat soubory na disk CD" je.

hanyzka*
hodnocení

Ne,pravím tlačítkem to taky nefunguje.Předtím jsem klepla levím tlačítkem na dokument a v levém rohu se vždy zobrazila nabídka.*sok*

cybermagefroll*
Měla by tam být nabídka kopírovat soubor. Nebo tam opravdu není?
Z nápovědy Windows.
Kopírování souborů a složek na disk CD-ROM
1. Vložte prázdný zapisovatelný disk CD-ROM do zapisovací jednotky CD-ROM.
2. Otevřete složku Tento počítač.
3. Klepněte na soubory nebo složky, které chcete zkopírovat na disk CD-ROM. Chcete-li vybrat více souborů, stiskněte a podržte klávesu CTRL a klepněte na požadované soubory. Potom klepněte v části Práce se soubory a složkami na odkaz Kopírovat tento soubor, Kopírovat tuto složku nebo Kopírovat vybrané položky.
Pokud se soubory nacházejí ve složce Obrázky, klepněte v části Práce s obrázkem na odkaz Kopírovat na disk CD nebo Kopírovat všechny položky na disk CD a přejděte ke kroku 5.
4. V dialogovém okně Zkopírovat položky klepněte na zapisovací jednotku CD-ROM a potom na tlačítko Kopírovat.
5. V dialogovém okně Tento počítač poklepejte na zapisovací jednotku CD-ROM. Systém Windows zobrazí dočasnou oblast, ve které jsou soubory uloženy do té doby, než budou zkopírovány na disk CD. Zkontrolujte, zda jsou v části Soubory připravené ke kopírování na disk CD zobrazeny všechny soubory a složky, které chcete kopírovat na disk CD.