Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propojení bez HDMI

Od: magdalen* odpovědí: 8 změna:

Dobrý večer,

jsem úplný laik a prosím o radu, zda půjde propojit NB s TV s těmito kabely. Vybrala jsem na ALZe propojovací kabel OEM HG VGA - koncovky M a HAMA propojovací jack 3,5 M - 3,5 M. Nevím u toho HAMA kabelu, jestli je ta velikost správná, mohla jsem vyzkoušet jen koncovku od sluchátek a pasují do obou zařízení. Nevím, ale jaká je to velikost.

Přehráváme z NB přes HDMI - TV má 4 výstupy, ale mně nebaví NB stále přenášt sem tam. Tak mně napadlo využít k přehrávání starý prťavý NB, který by trvale ležel u TV a ten ale výstup HDMI nemá.

Děkuji za rada a zdraví, Magda

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

a co zvuk?

magdalen*
hodnocení

Na zvuk je ten Kabel HAMA, ale tam nevím jestli je správná ta velikost 3,5.

aha, to jsem přehlídl, zda tam je 3,5 jack, tak to netuším

jofa*

Pochybuji, že tv má vstup audio jack 3,5 mm. To je u tv výstup na sluchátka ! Jestli má tv scart vstup, tak jedině přes redukci propojit audio nb jack 3,5 a do redukce scart v tv 2x cinch. Tudíž kabel 2x cinch- jack 3,5 mm.

doplněno 19.10.14 22:17:

alza.cz/...

doplněno 19.10.14 22:19:

alza.cz/...

magdalen*
hodnocení

TV má x zdířek k připojení, prohlížela jsem el. příručku a jsem z toho jelen. Pro připojení PC, je vedle VGA zdířka audio IN, do ní pasuje ten jack. Tak snad by to mělo fungovat. Zdířka na sluchátka je stejné velikosti jako ta audio IN, tak snad je to těch 3,5.

111®
hodnocení

0x

umí tvoje tajná TV All Share? pokud ano tak stačí nainstalovat do NB a pak jen sdílet po síti...

magdalen*
hodnocení

TV je Samsung LE32B550 a All Share neumí. Kabely jsem zakoupila, zvuk jde a nejde obraz, objeví se jen modrá obrazovka. Když připojím velký NB, tak obraz jde bez problémů. Může být na vině grafická karta ve starém NB?

doplněno 20.10.14 19:40:

UF, konečně zprovozněno, všechno běží, hurá.

111®

GK na vině být může, neb nepodporuje potřebné rozlišení...