Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fio internetbanking zrušený účet

Od: poliklin odpovědí: 2 změna:

Ahoj, měl jsem u fio 2 účtu. Jeden jsem před půl rokem zrušil, ale v internetbankingu ho pořád vidím (je sice jako přeškrtnutý a nedá se s ním dělat žádné transakce), ale je tam. Ví někdo, jak ho odstranit? Když provádím platbu přes internet, tak mi vždycky jako první varianta vyskočí, abych zaplatil přes ten účet, který už je zrušený a dost to zdražuje.

Děkuju za rada

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

eulalie*
hodnocení

0x

Vzneste emailovou prosbu na vaši pobočku FIO. Jde to udělat i z internetbankingu, je tam na to kolonka. Vy sám ho totiž odtamtud nedostanete.

 

hodnocení

0x
avatar kimba
Zrušený účet zůstává ve Vašem internetovém bankovnictví k dispozici z evidenčních důvodů, zejména abyste měl přístup k výpisům z něj a případně dalším údajům. V internetbankingu však máte možnost nastavit si pomocí filtrů v levém menu, aby byly zobrazovány pouze účty aktivní. Pokud byste si přál zrušený účet definitivně odstranit, napište na FIO banku svůj požadavek autorizovanou cestou prostřednictvím Fio servisu z Vašeho IB (vpravo nahoře u tlačítka Odhlášení).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]