Podpora výrobce / prodejce

Od: Datum: 14.10.14 10:10 odpovědí: 2 změna: 14.10.14 10:28
avatar

Ahoj,

ohledně elektroniky se docela orientuji ale mám teď jeden problém. Rok zpátky jsem zakoupil střihovou kartu Avermédia která má na zapnutí nahrávání externí USB tlačítko. Bohužel při stěhování jsem ho samozřejmě ztratil a ono skončilo snad někde v bermudském trojůhelníku :) A teď k mému problému. Díval jsem se na českém internetu a nikde jsem náhradní tlačítko nenašel. Takže jsem se jal kontaktovat podporu a zeptal se kde lze náhradní USB tlačítko sehnat. Oni mi tvrdí že samostatně tlačítko zakoupit nelze jen kompletně novou kartu a nebo používat klávesovou zkratku které mě ovšem nevyhovuje. A mě by zajímalo není nějak náhodou ošetřené zákonem že výrobce má podporovat náhradními díly určitou dobu svůj produkt? Sice funkčnost karty není omezena ale díky absenci tlačítka se mi velice zhoršilo pohodlí její používání. Díky za každou odpověď.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.10.14 10:24

Dříve bylo v zákoně, že "výrobce" musel dodávat na trh 5let náhradní díly. Toto bylo zrušeno.

O žádném jiném nařízení nevím.

Takže smůla.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.10.14 10:28
avatar

Tak díky za odpověď. To je fakt smůla.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.