Neustále obsazený IP telefon

Od: Datum: 29.09.14 19:20 odpovědí: 2 změna: 13.10.14 09:34

Dobrý den, zřídil jsem si u 8O2.cz pevnou linku. Dříve jsem ji měl u O2 a chtěl jsem si číslo nechat. Mám přenosný analog telefon, takže jsem koupil VOIP bránu vše připojil, ale nesvítí mi ledka, kde je připojen kablik k telefonu.

Prostě když na to číslo zavolam třeba z mobilu tak se linka tváří jako obsazená. Volal jsem poskytovateli internetu, zda mi to nějak neblokuje..Prý ne, tak jsem volal na 802.cz a neměl jsem to číslo přiřazené.

Tak jsem si ho tedy přiřadil, vše maj v systému, ale linka stále hluchá. Čím to může být? Manželka říkala, že můžou mít nějakou dobu než se to ativuje. Páč dnes jsem to číslo aktivoval. Tak nevím co je špatně. Nemá někdo podobnou zkušenost? Díky REunion


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.10.14 08:00

Myslím si že problém je v nastaveni brány

. https://www.802.cz/index.php?sec=podpora&sub=52

Ohodnoceno: 0x
 
Od: 111®
Datum: 13.10.14 09:34

koukněte na stránkách 802.cz na provisining...která zařízení podporují, případně to jde pomocí toho provisivingu nastavit dálkově...každopádně nezapomeňte restartovat bránu po nastavení odpojením napájení a po 20s zase zapněte..

doporučuji kouknout u mne, http://telefon.unas.cz/voip/voip.htm

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.