Nejste přihlášen/a.
Neoriginální cartridge
Prosím o radu.Bohužel jsem v rámci úspor zakoupil neoriginál náplně .Po výměně tiskárna vytiskla bez problémů s nimi cca 4 potřebné výtisky vpořádku.Teď cca po 3 týdnech již při spuštění
bliká levá oranž (jako,že nemá barvu), ale dál mě nikam
nepustí.Displey hlásí v této konfiguraci je nekompatibilní...
Co s tím? Jde ošálit jako Canon (vypnutím). Obávám se, že koupím originály a bude to stejné - a co s těmito.
Moc děkuji. Aleš
řešil jsem stejný problém u HP Officejet 4500, po dlouhém hledání pomohlo toto:
Tiskárna HP Officejet 4500, cardridge HP 901 XL a další, řešení pro tuto tiskárnu a další po doplnění inkoustu nebo při kompatibilních kazetách, kdy bliká oranžová
1. při zapnuté tiskárně otevřete přihrádku pro zásobníky
2.. vyndejte catridge
3.. vyjměte kabely ze zadní strany
4. čekejte 2 minuty
5. nainstalujte kazety v režimu offline bez napájení
6. zapojte kabely zpět tiskárny
7. stiskněte a podržte tlačítko # 9 (neuvolňujte, až proběhne "plný nvm reset") a zapněte napájení
8. detekuje kazety náhradní nebo nové - Stiskněte OK
9.. pokračujte dle instrukcí na displeji
10. vložte papír pro zarovnání do skeneru a stiskněte tlačítko OK
11.pokud se stránka nevytiskne pak tento krok přeskočte
12. nastavení tiskárny - preference / záloha / množství inkoustu / do automatického "změnit" (nenastavujte úroveň, stačí stisknout OK) Stiskněte tlačítko OK
13. vyjměte kabel usb
14.. restartujte počítač
15. následně zapojte kabel USB a tiskárna je připravena k tisku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.