Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak uspět v klikací soutěži?

Od: anzionka® odpovědí: 7 změna:

Zdravím. Studuji na Masarykově univerzitě a zítra mě čeká tzv. "klikací soutěž". Obracím se na počítačově zdatnější, než jsem já, ti určo budou vědět, "vo co go". Prostě se klikáním bojuje o co nejlepší termín v seminářích a tak. Jde mi o to, jak být co nejrychlejší, prostě jak uspět v klikání. Mám k dispozici dva počítače, jeden stolní, značně starý a pomalý s operačním systémem Windows XP a notebook, nový, s Windows 7. Plánuji zapisování do seminářů provést na tom Windows 7. Myslíte, že tam bude nějaká prodleva, když není notebook napíchnutý na net přímo, ale přes wifi? Samozřejmě jsem si synchronizovala čas notebooku s časem serveru, kde bude probíhat ten zápis. Když je dán čas 17:00:00 mám kliknout v 16:59:59? Nebo ještě dřív? Asi to bude padat, ten server, co pak, když mi nepůjde naběhnout stránka? Nemáte ještě někdo nějaké tipy, jak být co nejrychlejší a tím pádem získat nejlepší temíny seminářů?

PS: Nevím, jestli tohle nějak ovlivní rychlost internetu, tak pro jistotu přikládám foto s mojí rychlostí...

Jak uspět v klikací soutěži?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Nikdy jsem v tomhle neměla problém se přihlásit na termín, který jsem chtěla. Je to jednoduché. Otevřít v oknech/panelech všecky ty termíny, na které chci (bude to tam psát, že registrace ještě není spuštěna, takže nemohla proběhnout), a v 16:59:58 (cca) kliknu pravým tlačítkem myši na některý z těch panelů a dám "obnovit všechny panely". Ještě se mi nestalo, že bych se nikam nestihla přihlásit. V případě, že máš moc předmětů, není nic lehčího než na jednom PC otevřít v panelech polovinu předmětů a na druhém PC (notebooku) zbytek - s tím, že u toho budou dva lidi (jeden na PC a jeden na ntb) - nebo, že budeš rychlá.

doplněno 31.08.14 11:59: