Nejste přihlášen/a.
Dobrý den , předem musím říci ,že jsem laik přes PC, takže bych potřeboval poradit se spuštěním mého PC. Při každém zapnutí se mi objeví Verifying DMI Pool Data .Nabízí to pouze v stup do BIOSU a nebo resetovat . Snad nejvíce pomáhá opakovat zapnout a vypnout PC ale to není řešení . Může mi někdo poradit jak to odstraním v Biosu? Na internetu je spousta rad ale co jsem vyzkoušel ,tak bohužel nepomohlo . Zde uvádím nějaké parametry PC
Název operačního systému Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Verze 6.0.6000 Sestavení 6000
Model systému Aspire M1100
Typ systému X86-based PC
Procesor AMD Athlon(tm) 64 Processor 4000+, 2600 Mhz, jádra: 1, logické procesory: 1
Verze systém BIOS/Datum Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG, 25.6.2007
Verze SMBIOS 2.5
Antivir mám AVG a čistič AVG Tune up 2014 osobně si myslím ,že kdybych odinstaloval Tune up ,tak zablokované spouštěcí programy se otevřou .Ale to je pouze má domněnka .Tak děkuji Všem za radu a pomoc .
Váš problém nevyřeší žádný program, nemá totiž nic společného s windows tedy s operačním systémem. Stejný problém jsem měl i já se svým starším počíačem, moc si to nepamatuji ale myslím že to způsobovalo to že v seznamu zařízení ze kterých se systém spouští (v biosu) je před diskem ještě bootování ze síťe a bios hledá v síti něco z čeho nabootovat, alespoň pokud si dobře pamatuju jsem to takhle vyřešil já, že jsem si tuto položu odebral, avšak vám nemohu zaručit že je to skutečně tím, protože si to opravdu moc nepamatuji... A mohu vědět v čem je ten váš hlavní problém s touto hláškou? Na tom mém bývalém pc to akorát způsobovalo že jsem musel o cca minutu déle čekat než došlo na spuštění systému což mi vadilo, ale pokud tomu rozumím dobře vám se to v tomto bodě zasekne a dále to nepokračuje? pořád jen: Verifying DMI Pool Data?