Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

ESET

Od: petruskakili* odpovědí: 11 změna:

Dobrý den , prosím jsem úplný laik a PC mi dnes ukázal že je v něm TROJSK7 kůŇ a je zřejmě v programu schvost (nebo tak nějak ) když jsem dala léčit nebo smazat - objevila se mi malá tabulka -že nejde protože byl přístup odmítnut...co mám dělat?Moc děkuji!

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vojtahavel*
hodnocení

3x

A nebo taky sem - pc-help.cz/... tento návod se mi zdá lepší...a ten proces svchost je systémová služba, to není vir. Mimochodem, pokud používáš více antivirů, nedoporučuji aby běžely oba rezidentně a furt kontrolovaly, protože se to může hádat a snáze se vir do PC dostane...Toť můj názor.

jabraka*

I při instalaci ESET antivirus se upozorňuje,že by se neměl používat ještě s jiným antivirovým programem.

JABRAKA

vojtahavel*

Tak to nevím, já ESET nepoužívám, ale chtěl jsem říct, že někteří si myslí, že čím více mají antivirů, tím větší bezpečnost, což nebývá pravda.

al bunda*

No a já si říkal, kde jste přišli na to, že tazatel má instalováno více antivirů? Já to z dotazu nevyčetl.
Hezký den.

vojtahavel*

Ne, já to psal aby se toho do budoucna vyvaroval a nepokoušel se toho trojana zbavit více antiviry ;)

petruskakili*
hodnocení

JJ, fakt nemám víc antivirů - jen ESET!Vše už jsem vyřešila!Moc děkuji za rady!Použila jsem pomoc -podpora ESETU, oni mne úplně navedli a všem je můžu vřele doporučit!I mne tele donutili vše udělat samotnou a TROJAN je fuč! pa pa

vojtahavel*
hodnocení

2x

Zkus se podívat na tuhle stránku - viry.cz/...

honza2581*

Nasadit avast! a spustit Test po restartu PC. Todle NOD nemá.

doplněno 05.10.08 13:55:

ještě musíte předtím odinstalovat nod.

honza2581*
hodnocení

1x

Svchost.exe je (spustitelný) soubory, který má na starost automatické aktualizace.

troja*

Níže uvedený odkaz je na výborné řešení problému svchost.exe

poradte.cz/...

doplněno 20.10.08 22:17:

ve spolupráci s prg: technet.microsoft.com/...

Ahojas Troja