Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Z PC do ANDROIDA

Od: bagy* odpovědí: 7 změna:

Zdravím,

Jsem úplný začátečník v ANDROIDU.

Uložil jsem v PC na SD kartu soubory mp3, po připojení přes USB k tabletu je přes Total Commander umím vyhledat a přehrát. Nedaří se mi soubory zkopírovat do tabletu, neprovede příkaz k vytvoření nové složky ani příkaz pro kopírování složky z SD karty do tabletu.

Poraďte prosím jak na to, dík.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

stan33
hodnocení

2x
Nové verze Androidu už se nehlásí jako další disk ale jako multimediální zařízení-většinou je potřeba správce souborů rozšířit o doplňek. Nebo používat usb host kabel a čtečku, taky bezdrátový přenos souborů jde dobře-ftp, samba.
Samba je dobrá. Tu jsem používal mezi linuxe a win7 v domácí síti. Na androidu se mi ji ale nepodařilo nakonfigurovat.
bagy*
hodnocení

Dík všem co poradili.

Našel jsem ASTRO FILE MANAGER který zvládá kopírování z SD karty připojené přes USB do tabletu, budu používat v terénu, a TEAM WIEVER doma.

Rád bych se něco dozvěděl o struktuře souborů v paměti ACER ICONIA TAB 8 s Androidem 4.4 KitKat, může někdo poslat odkaz (i anglicky)? Dík

hodnocení

0x

Já bych to řešil tak,že bych kartu vložil do tbl a zkopíroval z karty do tabletu takto,Stejně jsem to musel dělat v tlf samsung ,který mi nešel připojit k PC.ale s tbl nevím.

teda pkd má slot na kartu!

bagy*
hodnocení

Dík za návod jak to obejít. Já bych rád pochopil v čem se ANDROID liší a jak s ním pracovat..

Já to z hlavy nedám ale vím že existuje prográmek který se musí nainstalovat ještě po ovladačích aby bylo možné zapisovat data na kartu v tabletu. Svoji roli taky hraje jestli máš tablet jako USBhost nebo ve druhém režimu. Já na přesun souborů používal teamviewer protože jede jak na Android tak na Linux i na windle.

stan33
hodnocení

0x
Správci souborů třeba Xplore, B1, solid-berou i hdd, čtečku, sambu, ftp atd.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: