Nejste přihlášen/a.
Donrý den,
chtěla jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti s webovými stránky aukro.cz. Douporučujete nebo ne, čeho se vyvarovat atd.
Děkuji.
Aukro je dobre. je lepsi kupovat od lidi s vyssim ratingem. Lidi tam jsou vetsinou slusni a davaji si na svuj rating pozor.
Na Aukru je nejlepší pohybovat se zpočátku pouze ze zájmu, než si to tam oťukáte, pak teprve můžete jít do větších částek a důležitějších transakcí. Když si chcete koupit notebook a jako nováček si ho koupíte tam, koledujete si o problém. Ale když se "naučíte v tom chodit", není to špatný portál. Bohužel, od té doby, co zrušili fórum, je dost informací pro lidi skrytých...
To Naufrog je to sice Váš názor,ale řekl bych že ne zrovna správný resp. ta větička o problému s koupí NTB nováčekem.
Osobně jsem jako začátečník tenkráte kupoval PIII a no problem, nakonec všechny PC co jsme od té doby používali! a opět no problem.
Ovšem s poslední větou jste trefil hřebíček na hlavičku! A ještě přidám že grafika mně přijde jako horší!
doplněno 23.06.14 21:18:jen doplnuji-mám málo obchodů (nerozlišuji koupi a prodej) cca350 a ztoho cca 100 neohodnocených !
Diesel: já netvrdím, že nelze uzavřít bezproblémový obchod, i když je člověk nováček. Ale rubrika počítače je ošidná, nováček naivní, ta šance tam prostě vyšší je, to snad uznáte.
Pro někoho je bezpečnost na aukru to, že nakupuje u člověka se 100% kladných komentářů, dostatkem informací v popisu aukce, garancí nějaké záruky, napíše mail prodávajícímu, prodávající odepíše slušnou odpověď s kompletními informacemi, zkontroluje si, že na stránce O mně má informace o sobě apod. Pro někoho je "bezpečnost" to, že v popisu aukce je 64GB flashka za 49,-, poštovné 250,-, 80% kladných komentářů, 15% nechutných negativů, mail prodávajícímu? na co? on to někdo z té Číny pošle
Kupoval jsem na aukru 21x a všechny obchody byly v pořádku.Z mé strany ho doporučit mohu,ale nejlépe je sledovat hodnocení prodávajícího od kupujících.