Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosil bych o radu.
Mám stolní PC. Na přední čelní i zadní straně mám uvolněné audio zdířky, takže připojení je nekvalitní, přerušované.
Zdá se, že jedná o lapálii, která lze jednoduše opravit. Ale technici renomovaných firem mě dost udivili. Prý se musí koupit
a nainstalovat celá základní deska, protože zdířky jsou její součástí. Utáhnout je údajně nejde. Nějak se mi nechce věřit,
že by to nešlo opravit bez výměny desky třeba předpojením výstupu a vyvedením mimo skříň nebo podobně.
Prosil bych o názor, jestli se snad jedná o tak složitý problém a nebo neochotu provádět snad tak lacinou opravu.
Měl jsem technika, který posoudil stav se závěrem, že to nepůjde, vzal si 500,- kč a šel.
Děkuji
Samozřejmě to opravit jde. Přední konektory jsou jen usazeny v čelním panelu skříně, od nich vedou dráty na front audio k pinům základní desky. Zadní konektorový blok dokáže pomocí páječky a odsávačky vyměnit i elektronik amatér s IQ houpacího koně. To, že vám "technici renomovaných firem" sdělili, že je potřeba vyměnit celou desku vyplývá z toho, že výměna desky je pro obchodníka poněkud lukrativnější záležitostí, než přepájení konektoru.
Technik renomovanych firem vetsinou ani pajet neumi a ve firme to nedelaji, proto je pro nej jedinym znamym resenim vymena cele desky.
Je to stejne jako v autoservisu. Nekde vam vymeni cely montazni celek za novy a pritom vam ten stary "nefunkcni" dokaze zrucny automechanik opravit za cenu materialu v hodnote 20 korun