Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Facebook - blokovani uzivatelu

Od: arial5 odpovědí: 2 změna:

Zdravim,

mam na Facebooku teprve asi mesic stranky sveho maleho e-shopu, posledni dny mi jeden nespokojeny zakaznik pise pod prispevky nesmyslne komentare, dela reklamu na konkurenci apod. Zablokovat mu komenty nepomaha - udela novy FB ucet a pokracuje... nejde se takovychto prudicu nejak nadobro zbavit? Pomuze treba nejake nahlaseni primo na Facebooku nebo tak neco? Dekuji za rady.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

aka*
hodnocení

0x

nemám s tím sice zkušenosti, ale nejlepší by bylo ho nahlásit

 

iz*
hodnocení

0x

Blokováním nebo mazáním komentářů nespokojeného zákazníka docílíte právý opak toho, oč Vám jde.

Proč s ním na té zdi normálně nekomunikujete? U čtenářů získáte mnohem víc, než smazáním nesouhlasných příspěvků.

Já bych s ním věřejně (na zdi) rozebrala, s čím/proč není spokojen, třeba mu pomůžete najít řešení a získáte tak naopak zákazníka spokojeného ...

---- Pokud ale trváte na svém, nahlaste jej i s jeho e-mailem na FB. Ovšem obávám se, že ani to nepomůže, protože založení nového e-mailu je ještě rychlejší než založení nového účtu na FB.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]