Linux-zmizelý správce souborů

Od: Datum: 26.05.14 19:59 odpovědí: 5 změna: 27.05.14 12:48

Zdravím,

mám OS Linux a ve spodní liště hlavní nabídky nemůžu najít položku správce souborů. Mám tam vše ostatní, mozillu, skype, přehrávač filmů, hudby.. ale tato položka mi najednou zmizela a já se nemůžu dostat ke svým fotografiím a souborům.. Kde to mám najít aby se mi to vrátilo zpět do lišty?.. :-/ Díky za odpovědi..

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.05.14 20:04

Jakou distribuci používáš?

Ohodnoceno: 0x

Od: julli
Datum: 26.05.14 22:56

Distribuce? Netuším.. Kde to zjistím? Jsem naprostý amatér :(

Datum: 26.05.14 23:51

Existují různé distribuce Linuxu. Například Ubuntu, Kubuntu, Debian,...

Od: ben®
Datum: 26.05.14 20:13

Dobrý den, zapište název toho správce souborů do terminálu + enter. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. Zkuste restartovat PC. Zdravím!

doplněno 26.05.14 23:50:

julii - kolega chtěl vědět (a já také), jak se ten Váš OS Linux jmenuje. Napsat, že máte Linux je málo - musí to mít nějaký přesný název (např. Ubuntu, Kubuntu, Slax). Mělo by to být vidět už při startu PC. Já mám Slax a když si nabourám grafiku, tak občas také zmizí nějaká ikona - stačí se odhlásit a přihlásit - tím se zrestartuje grafické prostředí. Můžete udělat i restart PC. Terminál je Konzole, kam lze zapisovat příkazy. Já mám správce souborů Dolphin a Krusader. Pokud toto slovo zapíší a dám Enter, tak se program otevře. Tak, zkuste něco z toho udělat, jestli se ikona objeví nebo se spustí správce souborů.

Datum: 27.05.14 12:48