Čárka na uprostřed monitoru

Od: Datum: 29.04.14 15:29 odpovědí: 6 změna: 29.04.14 17:26

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat. Byla jsem na ntb a po 15 minutách se zničeho nic objevila uprostřed obrazovky čára. Vůbec nevím co s tím. Děkuji předem za odpověď.



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 29.04.14 15:42
avatar

Dobrý den, já tam tu čárku nějak nevidím. Zkuste zatím jen restart NTB, jestli to tam bude ještě. Zdravím!

doplněno 29.04.14 15:56:

Ta čára je jenom na ploše, resp. je tam pořád? I když něco spustíte? Neměnila jste něco v nastavení pro obrazovku? Podívejte se do Správce zařízení, jestli není u graf. karty nějaká chybová hláška. Já bych asi zkusil přeinstalovat ovladače grafiky, ale také to může být v té obrazovce NTB - tedy, závada hardware. A podle stáří NTB buď reklamace nebo servis.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ja6
Datum: 29.04.14 15:50

Pardon ono to nejde vyfotit, ale ikdyž to restartuju tak to tam pořád je. Posílám fotku jak to asi vypadá.(je trošku tenčí)

Datum: 29.04.14 15:54

A je tam ta čárka, když uděláte print sceen a někam vložíte?

Pokud ne, jedná se o chybu monitoru.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 29.04.14 16:08
avatar

Není, podívej se na ten první obrázek...

Nemusí to být jen chyba monitoru, na vině může být i grafická karta.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ja6
Datum: 29.04.14 16:29

To je taky možne, Já se ještě zeptam tam kde jsem ho koupila a pak se uvidí, ale jinak děkuji za pomoc... :D :D

Od: anonymus*
Datum: 29.04.14 17:26

vypadato na vadu pixelu nejspis na vymenu lcd

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.