Naboural se mi na pc a říká mi,co tam viděl

Od: Datum: 03.06.14 13:48 odpovědí: 8 změna: 19.06.14 20:22

Jak nadpis říká, dělá to jeden chlápek a dělá to více lidem. Ptá se pak "obětí", proč nestahují žádné filmy anebo říká, jaké fotky mají aktuálně na ploše. Taky se mi nedávno na fcb nastavila profilovka, kterou jsem já nenastavil. Bylo to v době, kdy jsem šel off. Firewall mám zapnutý,anťák mám avast. Nevím jak se tomu bránit, zda existuje program který tomu zamezí nebo tak...Nechápu totiž,kde se moje výsledky stahování ukazují,jak to zjistit nebo tomu zamezit.Jsem total laik a nikdy mne nenapadlo, že někdo tráví čas čuměním druhým do pc.

(není to náhodou trestné?)

Pokud mi bude razeno,prosím,aby se tak dělo v míře co nesrozumitelnější. Klidně mi to pište jako blbečkovi. Odbornějším radám totiž neporozumím. Díky za každou,klidně i posměšnou reakci.

Pokud je to umístěno v blbé kategorii tak se omlouvám...nevím kam tohle zařadit.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.06.14 13:53

Viděl bych to tak, že Vám do PC nainstaloval nějaký keylogger, např. hlídacího psa.

Jaký máte operační systém?

Ohodnoceno: 0x

Od: r3dn3x*
Datum: 03.06.14 14:01

Win7

Datum: 03.06.14 14:52

Moje úvaha je velmi amatérská, ale nejedná se o aplikaci TeamWiewer? To je dobrá aplikace, kterou Vám Váš IT technik "vidí" do Vašeho PC a můžete se s ním domlouvat co a jak, když se něco pokazí. Samo o sobě je to bezvadná věc, ale zřejmě v rukou d.bila možná může otravovat život druhým. Nezasahoval Vám někdy do PC, třeba z důvodu instalace nebo opravy, údržby? Pak by to chtělo se poradit s IT odborníkem, co s tím, možná by stačilo tu aplikaci zrušit.

Ohodnoceno: 1x

Od: r3dn3x*
Datum: 03.06.14 18:11