Internet na tabletu pouze při zaplém PC :-(

Od: Datum: 10.04.14 18:21 odpovědí: 10 změna: 18.04.14 05:43

Dobrý den,mám internet přes Wi-Fi. Nevím proč, ale najednout mi jde na tabletu Lonovo Yoga internet pouze pokud zapnu i PC a pokud PC vypnu, přestane na tabletu internet fungovat. Nevím čím to je. Přes telefon se na internet přihlásim i bez zaplého PC. Můžete někdo poradit? Děkuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.04.14 18:35

A jak máš ten internet doma rozvedenej? Přes router?

Ohodnoceno: 0x

Datum: 10.04.14 18:40

Vůbec tomu nerozumim :( Co je router? :( Jsem na techniku mimoň ;) Internet máme přes kabel na pevnou linku,odtud kabelem do Wi-Fi. Omlouvám se za popis :(

Datum: 10.04.14 18:36

máte asi nastaveno sdílení internetu na tablet přes PC, asi omylem přepnuté; zkuste se při vypnutém PC na tabletu odhlásit a znova přihlásit na wi-fi, mělo by to fungovat

Ohodnoceno: 2x

Datum: 10.04.14 18:42

Vypínám PC a zkusim

Datum: 10.04.14 19:03

Tak hlásím, že už to funguje Vypla jsem PC, na tebletu jsem se odhlásila a zase přihlásila na internet a jde to :-D Děkuji moc moc moc za radu :-*

Datum: 10.04.14 19:04

Akorát nevím, jak se mi to podařilo přepnout :( To se nastavuje někde v nastavení na tabletu?

Datum: 10.04.14 21:55

Tak mám opět problém :( Internet šel, potom jsem tablet zamkla (né vypla,pouze zamkla) a když jsem ho odemkla, tak internet opět nešel a nejde vůbec :( Nepomohlo odhlášení a přihlášení k internetu a nejde ani když zapnu PC :( Co s tím?

Datum: 11.04.14 14:17

podívejte se na wifi v tabletu, na co jste připojena, zda na PC nebo na router a dejte vědět výsledek

Ohodnoceno: 2x

Datum: 17.04.14 11:28

Nemohu to v tabletu najít :(

Datum: 18.04.14 05:43