Nejste přihlášen/a.
Rad bych se zeptal na jaky program je nejvhodnejsi an upravu fotek? jde mi o tom aby se dal zdarma stahnout a obsluhu zvladl bezny uzivatel a ne profik proste aby to nebylo neco jak malovani
Já používám Picasu. cs.wikipedia.org/... k naprosté spokojenosti laika. Je jednoduchý, snadno se v něm orientuje, upravuje, ukládá. Snad zbytečně, ale mám na ploše složku Dokumenty, a hodně obrázků pod názvy ve složkách, pro rychlé vyhledávání a odesílání, Picasa mi je ihned ukládá tady i u sebe. A to jsem opravdu laik a několikaletý začátečník. Ke stažení zde: slunecnice.cz/...
Doporučila bych odstranit z plochy složku s dokumenty a obrázky. Přesuňte ji jinam, vytvořte z ní zástupce a toho přesuňte na plochu. Tak budete mít z plochy složku stále dostupnou, ale přitom Vám nebude zbytečně zaplňovat paměť. (Při startu PC se do paměti načítá celý obsah plochy.)
Jinak souhlasím, že pro jednoduchou úpravu stačí Picassa. Já používám Photo Filtre a stále koketuji s myšlenkou, že se konečně naučím pracovat s programem Gimp (zatím si nemůžu zvyknout na jeho uspořádání, nevím, kde co hledat, ...)
Ivzez, máte určitě pravdu, protože se Vincent otvírá strašně dlouho. Děkuji za radu. Takže bych 1. vytvořit zástupce. 2. A co pak? Jak dát jinam? Nabízí mi pravým myšítkem: otevřít, prozkoumat, hledat, otestovat AVG, trvale skartovat, kopírovat, vytvořit zástupce, odstranit, přejmenovat a vlastnosti. Co mám udělat? Prosím o úplně nejjednodužší vysvětlení. Děkuji.
Jinak mám na ploše jen rádio B.S. Player a koš, který často vysypávám.
Etalon je samozřejmě Photoshop, ma ale velké ale, je placený.
Nahrada je Gimp jak je již uvedené.
Ze své zkušenosti mohu doporučit na základní úpravy i prohlížení Xnwiew, je multijazyčný, včetně češtiny a také blbuvzdorný
Překvapivě velmi příjemný na úpravu fotek je FastStone Image Viewer faststone.org/... Je i česky, do Photoshopu jdu jen u náročnějších úprav.