Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Wifi bezdrát.připojení

Od: pitr125* odpovědí: 9 změna:

Ahoj,mám starej laptop ACER,jednojádro ,systém Vista a nechytám bezdrát wifi,měnili jsme router a s novým heslem se mě nejde bezdrát. připojit k síti,zkoušel jsem snad už všechny návody co jsou na netu a nic ,net jde jen přímo přes kabel,předtím bylo vše v pořádku,tak to zkoušim ještě tady ,jsem amatér,třeba někdo poradí co s tím.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tomasek*
hodnocení

1x

Ahoj.

Tyhle věci se na dálku řeší dost těžko :-/. Na počítači tu síť (SSID jméno) vidíš? Nabízí se Ti k připojení? Pokud ano, tak co se děje po pokusu o připojení?

111®
hodnocení

1x

chytám bezdrát znamená co? jsoji wifi,sousedovu wifi?

kangaroo*
hodnocení

0x

SSID znáte?

Heslo znáte?

typ šifrování znáte?

MAC filtr je aktivní?

Cokoliv z toho nebudete vědět, tak se nepřihlásíte mimo MAC filtrace pokud není aktivní. Přihlašte se notebookem + kabel k routeru a vytvořte novou wifi sít a ty stejné parametry pak zadejte do notebook.

lordweb24*
hodnocení

0x
Taky zalezi na typu pripojeni wifi b/g/n. Pokud je router nastaven jen na g nebo n je mozne, ze kvuli tomu Vam to nejde. Dale nemate nastavene skryte ssid?
pitr125*
hodnocení

Děkuji všem za odpovědi,nejde se stále připojit bez kabelu,ale je to Vistou,těch rad jak to opravit je na diskuzích hodně,ale nic nepomáhá,takže si koupim novej laptop,tenhle už je za zenitem:-D

111®

než to uděláš, koukni do správce sítí a odeber všechny wifi připojení...a zkus to znovu...

doplněno 13.03.14 14:27:

ještě tu chybí informace, jestli vidíš jiné sítě? ožná nemáš nainstalované ovladače, že ty jsi přeinstalovával systém?

tomasek*

No, tomu bych se ani nedivil (že je problém ve Vistách). To byl strašný operační systém... A nestačilo by "jen" do notebooku nainstalovat Windows 7?

Jaké návody? Sítě vidíte? Konkrétní chyba? Wifi profily smazané? Jinak wifi v jiném pc běhá?

pitr125*
hodnocení