Wifi bezdrát.připojení

Od: Datum: 11.03.14 21:22 odpovědí: 9 změna: 15.03.14 10:08

Ahoj,mám starej laptop ACER,jednojádro ,systém Vista a nechytám bezdrát wifi,měnili jsme router a s novým heslem se mě nejde bezdrát. připojit k síti,zkoušel jsem snad už všechny návody co jsou na netu a nic ,net jde jen přímo přes kabel,předtím bylo vše v pořádku,tak to zkoušim ještě tady ,jsem amatér,třeba někdo poradí co s tím.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.03.14 21:59

Ahoj.

Tyhle věci se na dálku řeší dost těžko :-/. Na počítači tu síť (SSID jméno) vidíš? Nabízí se Ti k připojení? Pokud ano, tak co se děje po pokusu o připojení?

Ohodnoceno: 1x

Od: 111®
Datum: 11.03.14 22:12

chytám bezdrát znamená co? jsoji wifi,sousedovu wifi?

Ohodnoceno: 1x

Datum: 11.03.14 22:27

SSID znáte?

Heslo znáte?

typ šifrování znáte?

MAC filtr je aktivní?

Cokoliv z toho nebudete vědět, tak se nepřihlásíte mimo MAC filtrace pokud není aktivní. Přihlašte se notebookem + kabel k routeru a vytvořte novou wifi sít a ty stejné parametry pak zadejte do notebook.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 12.03.14 17:33
Taky zalezi na typu pripojeni wifi b/g/n. Pokud je router nastaven jen na g nebo n je mozne, ze kvuli tomu Vam to nejde. Dale nemate nastavene skryte ssid?

Od: pitr125*
Datum: 13.03.14 10:17

Děkuji všem za odpovědi,nejde se stále připojit bez kabelu,ale je to Vistou,těch rad jak to opravit je na diskuzích hodně,ale nic nepomáhá,takže si koupim novej laptop,tenhle už je za zenitem:-D

Od: 111®
Datum: 13.03.14 10:25

než to uděláš, koukni do správce sítí a odeber všechny wifi připojení...a zkus to znovu...

doplněno 13.03.14 14:27:

ještě tu chybí informace, jestli vidíš jiné sítě? ožná nemáš nainstalované ovladače, že ty jsi přeinstalovával systém?

Datum: 13.03.14 11:24