Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak opravit poškozené clustery

Od: misa504* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den. Chtěl jsem udělat Bitovou kopii systému Windows 8 na externí disk a po několika hodinách mi to napsalo : ZÁLOHOVÁNÍ ( NA EXTERNÍ DISK H ) SE NEZDAŘILO. BYLY NALEZENY POŠKOZENÉ CLUSTERY. ( 0x8078007F ).

CHYBA DAT ( cyklická redundantní kontrola ). ( 0x80070017 ).

Chtěl jsem si pak otevřít externí disk a píše mi to, že struktura disku je porušena a není čitelná. Chtěl jsem dát kontrolu disku a píše mi to, že kontrolu nelze provést, protože Windows nemůže k disku získat přístup.

Tak bych se prosil zeptat, co s tím mám dělat, abych se do externího disku dostal - otevřel. Rozhodl jsem se, že zálohu systému již nebudu dělat na externí disk, ale na flešku raději. Děkuji za případné rady. Jsem amatér, tak bych prosil nějaké jednoduché řešení, je-li to vůbec možné. A také neumím anglicky. Je mi skoro 60 roků. Hezký den.

Jak opravit poškozené clustery

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

luke237
hodnocení

0x
Zkuste spustit Checkdisk na ten disk. Tento pocitac → (vybrat prislusny disk) → prave tlacitko → Vlastnosti → Nastroje → Spust/Zkontroluj (obrazky [pro anglicke Windows] treba zde)
misa504*
hodnocení

Píše : struktura disku je porušena a není čitelná. Takže nelze spustit.

Jakým jiným způsobem bych se mohl dostat do externího disku?

luke237
Je na tom disku neco duleziteho krome te nedokoncene zalohy?
misa504*
hodnocení