Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nový routr nerozumím

Od: joseff* odpovědí: 4 změna:

Zdravím, pěkné odpoledne. Poitřebuji poradit, jsem úplný amatér na počítače. Mám internet na wifi přes router zapojen přez pevnou linku. Doufám, že jsem to napsal správně. Router se mi rozbil, musím koupit nový. Může mě někdo poradit jaký, aby šel nastavit a fungoval. A když už, měl co největší dosah. V některých místnostech jsem neměl žádný signál.

Děkuji.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x
Jestli vybíráš podle dosahu signálu tak vybírej z routrů se dvěma anténama nebo s jednou ale takovou která se dá odmontovat a nahradit jinou delší. tam je ale problém že delší anténa pro lepší pokrytí bude stát tolik kolik nejlevnější router. Jestli pokrýváš dlouhý barák stálo by za to přemýšlet o prodloužení dosahu pomocí wifi repeatru. Tip routru jestli WDSL nebo ADSL rači konzultuj s poskytovatelem internetu. Dobrá značka je třeba Zyxel ale většina lidí je spokojená i s obyčejnými low cost D.link nebo TP.link. Dražší značky většinou nepřinášejí větší výkon ale spíš větší možnosti nastavení+ blacklist a firewall
joseff*
hodnocení

Provozovatel je O2 tak asi to bude ADSL, možná by se mě hodil ten wifi repatr. Mohl bych ho asi zapojit do stávajícího routru a umístit na druhou stranu domu, kde není signál. Je složitý ho zapojit, nebo spíš nastavit, nebo po zapojení funguje automaticky.

hodnocení

0x

Jen se pro jistotu optám- pevlá linka myslíte telefonní? Uveďte prosím poskytovatele (to není nic tajného) a pak budeme řešit dál.

joseff*
hodnocení

Dobrý den, ano je to pevná linka telefonní od O2. Volal jsem i tam jestli by mě nemohli vyměnit modem za novější, ale prý jen musím koupit od nich za cca 1600.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.