Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ebay - reklamace nefunkčního zboží

Od: mikihans® odpovědí: 5 změna:

Ahoj, na Ebay jsem úplný nováček, proto bych rád požádal o radu, jak postupovat v případě doručení nefunkčního zboží.

Konkrétně se jedná o reprodukor mobilního telefonu (Sony Xperia GO) za 3,7€ ( ebay.com/... ) kdy doručené sluchátko v telefonu nefunguje, také po změření multimetrem má nekonečný odpor (měřeno i na maximální rozsah 2M).

Zboží bylo doručeno z Německa, placeno platební kartou.

Mám kontaktovat přímo prodejce, nebo je na tohle ebay připraven a můžu nějak řešit přes něj? Jak se běžně postupuje dále?

Díky moc za rady.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

praivo*
hodnocení

2x

Já v případě problému kontaktuji přímo prodejce. S Číňany není nejmenší problém, u Němců nevím.

hodnocení

Díky, a jak to probíhá u číňanů, chtějí zboží poslat zpět a pošlou nové, nebo to neřeší a pošlou druhé, funkční?

Nevím jak by se to, vzhledem k poštovnému a celkovému času, vyplatilo.

doplněno 19.02.14 20:03:

Díky, nechtěl jsem právě objednávat z číny kvůli době dodání, takto jsem to měl doma třetí den. Ovšem teď řešit reklamaci... napsal jsem mu to německy i anglicky, osobně doufám že bude komunikovat anglicky, protože němčinu jsem musel dost přes překladač, tam jsou moje vědomosti mizerné.

praivo*