Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ebay - reklamace nefunkčního zboží

Od: mikihans® odpovědí: 5 změna:
avatar mikihans

Ahoj, na Ebay jsem úplný nováček, proto bych rád požádal o radu, jak postupovat v případě doručení nefunkčního zboží.

Konkrétně se jedná o reprodukor mobilního telefonu (Sony Xperia GO) za 3,7€ ( ebay.com/... ) kdy doručené sluchátko v telefonu nefunguje, také po změření multimetrem má nekonečný odpor (měřeno i na maximální rozsah 2M).

Zboží bylo doručeno z Německa, placeno platební kartou.

Mám kontaktovat přímo prodejce, nebo je na tohle ebay připraven a můžu nějak řešit přes něj? Jak se běžně postupuje dále?

Díky moc za rady.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

praivo*
hodnocení

2x

Já v případě problému kontaktuji přímo prodejce. S Číňany není nejmenší problém, u Němců nevím.

hodnocení

Díky, a jak to probíhá u číňanů, chtějí zboží poslat zpět a pošlou nové, nebo to neřeší a pošlou druhé, funkční?

Nevím jak by se to, vzhledem k poštovnému a celkovému času, vyplatilo.

doplněno 19.02.14 20:03:

Díky, nechtěl jsem právě objednávat z číny kvůli době dodání, takto jsem to měl doma třetí den. Ovšem teď řešit reklamaci... napsal jsem mu to německy i anglicky, osobně doufám že bude komunikovat anglicky, protože němčinu jsem musel dost přes překladač, tam jsou moje vědomosti mizerné.

praivo*

Sice jsem zatím nikdy nereklamoval celý výrobek (vždy jsem měl problém jen s nějakou částí), ale nikdy jsem nic posílat z5 nemusel. Doporučuji třeba prodejce TomTop (má několik různých účtů) - když jsem si pro kamaráda objednal náhradní digitizer na iPhone a přišel bez nářadí, stačilo poslat fotku a domluvili jsme se na vrácení asi dvou dolarů, za které jsem pak (taky od TomTopu) to nářadí koupil. Nebo teď, špatně chlazení a následně spálená LED v baterce (Ultrafire C8) - po dohodě mi prodejce (chinavally) vrátil 50 % ceny (asi 100 Kč), za což si koupím novou, výkonnější LED (a pak si připlatím 70 Kč za lepší elektroniku a tím zvýším výkon z původního 1 W na 5).

doplněno 19.02.14 18:40:

Další mnou ověření prodejci: hkpowerstore, tinxi-world, axeprice

 

hodnocení

2x
avatar ivosisko

Pokusit se o dva kontakty s prodávajícím a pokud nereaguje anebo reaguje ale nechce reklamaci uznat, oslovit přímo e-Bay - mají ten systém vymakaný. Jako kolega přede mnou jsem se zatím vždy domluvil s prodejcem (Asijci). V jednom případě jsem narazil na podvodníka (Francouz (kdo by to do nich řek :) ) - e-Bay okamžitě vrátilo peníze na účet.

 

hodnocení

avatar mikihans

"Hallo,
ok we send you tomorow another one.
Thx"

Takže paráda :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]