Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, včera jsem si izakoupil přes internet 20ks led žárovek v hodnotě přes 2tis. Kč. Bohužel se stalo, že jedna z nich nefunguje? Jakým způsobem uplatnit reklamaci? pokud ji pošlu zpět a zaplatím poštovné 80Kč tak to je v podstatě větší část ceny žárovky.. Mám nárok na vrácení peněz za dopravu, při které jsem uplatnil reklamaci? a jak postupovat, abych dostal vyměněné zboží a peníze za dopravu?.. Děkuji
Já bych se připojila k tomuto dotazu, a prosím o vaši pomoc.Zakoupili jsme v internetovém obchodě Tipnet Jičín naslouchátko pro nedoslýchavé. které přestalo ani ne po 14 dnech fungovat.Informovali jsme prodejce mejlem, a zaslali doporučeně zpět na adresu, kterou jsme jim oznámili i do mejlu.Jelikož máme podací lístek s číslem zásilky, tak jsme kontrolovali na internetu kde se zásilka nachází, a s hrůzou vidíme, že byla doručována příjemci, ale nebyla přijata už od 5,února.Psala jsem na uvedený mejl na reklamace, bylo mi řečeno, že jim žádná zásilka nebyla poštou doručována, a že by si pro ni určitě na poštu zajeli.Od té doby nereagují a zásilka je pořád uložena na poště v Jičíně.Zakoupeno to bylo už v letošním roce 2014.Jak je přinutit, aby si tu zásilku převzali?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.