Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pomalý internet - co s tím?

Od: misa08 odpovědí: 13 změna:
Poslední dobou mám strašně pomalý internet, stránky se načítají i několik minut, vůbec nevím co s tím...Nedávno mi předělávali připojení k internetu z důvodu, že mi internet nešel vůbec a samo se mi přenastavovalo nastavení, tak to předělali a od té doby to jede strašně pomalu...Nevíte někdo co s tím? já se v tom totiž vůbec nevyznám :(

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

al bunda*
hodnocení

2x
Zkus nám o tom říct víc. Jaké máš připojení, přes co, kdo je poskytovatel, jaký máš počítač, co v něm je za systém, jaký používáš antivirový program, kdy byl naposledy aktualizovaný, děláš-li pravidelně kontrolu na viry a jinou havěť, jaký používáš firewall...
Nevidíme ti přes rameno.
Hezký den.
misa08
hodnocení

Když já nevím, jak to zjistím jaké mám připojení a s tím počítačem akorát vím že tam je windows xp ostatní také nevím kde najdu, jsem začátečník...antivir mám AVG tu nejnovější verzi, aktualizuje se pravidelně...žádné viry mi to nenašlo...jo a také když zapnu počítač tak mi internet jede chvilku v pohodě až po určité době to začne jet pomalu..ale když měřím rychlost tak to naměří stejně jako když to jelo rychle...
misa08
hodnocení

Tak se mi přece jenom podařilo zjistit něco o mém počítači a připojení*smich*
Počítač: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
2.81GHz, 512 MB RAM
Systém: Microsoft Windows XP
Home Edition
Verze 2002
Service Pack 2
A s tím připojením: na stránce o průběžném měření přeneseních dat se mi podařilo najít tohle:
Agregovaná 1024 Kbit příchozí / 512 Kbit odchozí, max. agregace 1:4, v ceně přenos 50GB, 0.5 Kč/MB nad limit
dělali teď změny v cenách a i v těch limitech, ale snad je to ono co mám já :)

jabraka*
hodnocení

1x

Pokud před novým připojením bylo vše v pořádku,je na vině poskytovatel internetu.Zavolal bych tam a chtěl nápravu.

JABRAKA

misa08
hodnocení