Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřebovala bych vytvořit webové stránky pro náš okrašlovací spolek. Vůbec tomu nerozumím, ale chtělo by to nějaký redakční systém, do kterého bych měla přístup a mohla do hotových stránek postupně přidávat články a novinky. Nechci nic moc složitého ani moc předraženého (když jsem si to procházela, tak mi z některých cen padala brada...). Docela se mi líbí weby, které dělá tato firma - tvorba-www-webdesign.eu, ale jak říkám, jsem laik, a potřebovala bych znát zkušenosti, rady, atd. Předem děkuji.
To, co nabízí tesyk nebo had je sice OK, ale jen pro jednoduché statické stránky. Ale takový okrašlovací spolek asi dělá nějaké akce, takže potřebuje pozvánky a aktuality, potřebuje fotogalerii, kvůli zpětné vazbě taky třeba nějakou diskusi nebo komentáře, nebylo by špatné to spojit i s nějakou sociální sítí (FB), očekával bych třeba i newsletter nebo rss, a to celé na nějakém slušném redakčním systému... je rozdíl mít nějaký web nebo funkční a užitečný web
Já použil tyto stránky,a jsem spokojen. Je to jednoduché,zdarma a jako jednoduchá prezentace vašeho spolku by to mohlo stačit.
Dobrý den, je mnoho platforem, kde si lze solidní stránky vytvořit, včetně novinek a podobně, pak je i možnost např. vlastního rozhraní, které toto vše správci umožňuje, nebo to řešit i správcovstvím pověřené osoby. Vše záleží na požadavcích, potřebách a pod., zda např. si nějakou grafiku umíte zpracovat a další. Opravdu kvalitní nástroj, dá se říci editor, pro tvorbu stránek nezávislých na nějaké komerční platformě, je např. Website X5 od Incomedia.
Je i v české lokalizaci, je intuitivní a velmi příjemný na práci. Základní "pomocníky" např. na ořez fotek, vytvoření animace ad. má již přímo imlementovány, ale představuje investici cca do 2000,- Kč. Počet vytvořených stránek je neomezený, atkže lze spravovat i stovky webů. Pro nejzákladnější statické stránky s jednoduchou strukturou dokonce je free verze.