Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Dnes jsem si vylil trochu vody na klávesnici (asi tak 100ml). Jedná se o Dobrou vodu. Notebook jsem okamžitě vypl a vytáhl ze zásuvky vyndal jsem baterku. Studuju IT, takže trochu vím, jak se v této situaci zachovat...ntb jsem rozebral, natěstí se voda nedostala na základní desku. Klávesnice je velmi dobře řešena. Po asi 5 hodinách jsem notebook zapl a vše funguje jak má. Vše běží naprosto normálně.
Moje otázka zní, jestli někdo zažil něco podobného, že notebook normálně pracoval, ale je možně, že za nějaký čas se dostavějí následky=koroze?.
Nejraději bych si nafackoval. Notebook potřebuji ke studiu a nemůžu si dovolit nový. Notebook je starý asi 2,5 roku.
Předem díky.
Dobrý večer, mě se stalo něco podobného. Polila jsem klávesnici salátem. Pět hodin mi přijde málo nechala bych to déle alespoň den v klidu, já jsem ho měla zapnutý klávesnici jsem si spálila a některé klávesy nešly. Stalo se mi to asi před třemi lety. Nejdříve nešla jen část klávesnice dále se to rozšířilo asi o dvě nebo tři klávesy dál víc nic. Notebook mi šlape dodnes až teď jsem si nechala klávesnici vyměnit (dostala jse pak ještě jiný, tak jsem tento měla jako převozní). Vyšlo mě to asi na 700 Kč. Pro příště dávat si větší pozor (já už s vodou leda tak minimálně na deset metrů, ovšem přesvědčila jsem se, že se může stát cokoliv a ani nepotřebujete nic tekutého) :D a pokud máte známého někde u počítačů tak ať se vám na to koukne. Záleží sice na množství, ale já třeba neměla možná ani těch 100 ml a nešlo mi asi 5 kláves. Nechala bych to určitě více než 5 hodin. Za tu dobu nemůže nic vyschnout, ale pokud vám vše šlape jak má, tak bych normálně používala dál. Jinak v klávesnici prý nemá co korodovat je z materiálů, které nekorodují..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.