Nejste přihlášen/a.
Jak udělat ve photoshopu takou fotografii viz.obrázek aby tam nevím jestli je to správný výraz "prolínal obrázek
jako zde toho chemika Babice děkuji předem za vysvětlení
,když si vyříznete jakoukoliv postavu,můžete ji vložit kamkoliv.
doplněno 23.01.14 21:31:čili,,,vyříznete postavu či věc,,a dáte kam chcete ,poslala jsem vám od prázdného chodníku na 3 Surikaty. Je to postupně ,nevím,jestli jsem vám ok rozumněla Snad..
odkud jste to stáhla?...tohle je velká amatéřina.))
doplněno 28.02.14 19:03:chybí pod zvířátky stíny...takhle to vypadá dost tragicky
lendak,,, jakápak tragedie ,,stín si snad udělá už sám. A co když je to foceno v pravé poledne?Já jsem mu chtěla jen vysvětlit postup,jak to dělám já ,,,na to se snad ptal jak jse pochopila. Ano jsem samouk a co na tom je zlého!Pokud umíte něco nad čím bych se pozastavila ,,tak ukažte. Dělám jiné věci nejen surikaty na rychlo.Myslím,že vaše psaní je tragické..
..
doplněno 02.03.14 18:17:Hihi,,já ty surikatky nepokládám za vrcholné dílo,dělala jsem je vnučkám,Tady se nedá nic hodnotit z "uměleckého" hlediska ,,nedělám na výstavy,,dělám si pro sebe a jsem šťastná,jak se mi to podaří. Nechci se tady chlubit co vše umím ,,nemohu umět vše,,ale snažím se pochopit spousty věcí,,, a tady nejde vysvětlit jen tak lehce jak se co dělá. To už musí mít dost značné základy. Je sranda ,jak tady mne hodnotíte a hlavně jak bojuje pan kolega či paní. Vždytˇjá s ním nesoutěžím..Je škoda,že tady není prostor k laitskému vysvětlení. a obrázkům ..Bylo by fajn se podívat,jak lidé tvoří. On dělá jiné obrázky a já také jiné.
doplněno 02.03.14 19:24:probůh,,přece stín není jak nesvítí slunko,,tohle nechápete?Proč tady s tím operujete? To je tak těžké pochopit? Ta dáma,která je poslední tady co sedí,je špatně ořezaná..ty nohy má nějaké divné ..nepasují k tělu..Ale klidně vám to udělám...Tady už nejde nic poslat je to plné..