Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde wifi v notasu

Od: kikialili* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

mám problém na notebooku se zapnutím wifi. Problém je v tom, že notas je doma zapojen na internet přes kabel. Když ho odpojím, a chci ho spojit přes wifi, tak mi píše, že k internetu se nedá připojit. Ale mobilem se na wifi připojím. Notas Asus, W 8,1. Párkrát se mi to přihlásilo, ale když ho vypnu, tak se zase nepřipojím. Někdy se povede, že notebook vypnu, pak vytáhnu kabel , pak ho zapnu a pustím wifi a i přesto se nespojím s internetem. Jsem ale laik, takže jestli se někdo najde, kdo ví co s tím, prosím o podrobný popis jako pro dítě (i když děti by věděly, co s tím :) )

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kangaroo*
hodnocení

2x

Takže když kliknete na ikonu bezdrátové wifi sítě přes kterou se připojujete přes wifi kartu+wifi router a zvolíte připojit, tak se nepřipojíte ani to nic nedělá? Pak bych zkusil nainstalovat utilitu (prográmek) přímo od výrobce wifi karty a ovládal wifi pčipojení přes něj a né přes nastavení Windows 7/8. Ve správci zařízení - hardwaru u wifi karty není nějaké omezení?

kikialili*
hodnocení

Když kliknu na wifi připojení, tak se načítá a napíše, že se nelze připojit. A omezení jsem nenašel, resp. možná to v tom nastavení bude, ale jak říkám, jsem laik, tak to budu muset asi svěřit odborníkovi, já to asi sám nenastavím

doplněno 20.01.14 17:43:

Tak ted jsem při zapnutém notasu vytahl kabel , zapl wifi a najelo to. Ale někdy to tak prostě nejde a snažím se s tím spojit a nic. Jsem z toho kokot

ladinpraha*
hodnocení

2x

Taky se mi občas stane, že se NB nechce připojit. Obvykle pomůže kliknout na ikonu vedle hodin a dát Opravit. Jinak používám pro monitorování sítě program NETGEAR Genie a ještě se mi nestalo, že ten by připojení neopravil.

bruk600*
hodnocení

2x

Já bych ještě zkusil na jet na " Centrum síťových připojení" a "Nastavení adaptéru" a Lan bych zakázal. Možná se mezi sebou perou.

kikialili*
hodnocení