Nejste přihlášen/a.
Poraďte -
delší dobu se mi při spuštění PC ozývalo opakované trojpípnutí, které po objevení všech ikon na ploše ustalo. PC byl ale zpomalen a antivir a ani antispyware nic nenašel. Nyní se mi po spuštění cca po 3 minutách PC samovolně restartuje - nejdříve zhasne monitor, rozsvítí se modrá obrazovka s anglickým chybovým textem, který je po celé ploše pokryt barevnými tečkami a vzápětí se restartuje. Pak mi nabídne různé spouštění, včetně nouzového režimu. Ten jsem použil a v něm jsem otestoval spouštění Wordu, Excelu, filmů přes VLC, obrázků přes Acrobat - vše OK. Dále jsem znovu zkusil antivir Esential a antispyware s čištěním od IoBit - nic to nenašlo, poze opravovalo registrya a odstraňovalo balast. Znovu, cca po 15 min. se zase začala plocha pokrývat barevnými body. Je to vir, nebo nějaká vadná část PC. Bohužel nemám zálohovaný systém pro obnovu a jsem laik.
Předem díky.
Mozna je to ta grafika, muzete otevrit pocitac? Jak dlouho ho vlastnite? Jestli nemate pc v zaruce otevrete ho a v poradne vyluxujte vsechny vetracky ktere si nadrhnete paratkem aby se pri vysavani nectocily...
Nemusim snad upozornovat ze pc pred tim vyndate ze zasuvky... Hodne stesti
oprava zadrhnete ne nadrhnete
Zdravím
Něco podobného se mě stalo už několikrát. Jednou jsem měl zacpaný chladič procesoru prachem a dvakrát se nafoukly filtrační kondenzátory nejblíže k procesoru. Ale může být víc důvodů. Spíš je zajímavé to třípípnutí POST testu. Jedno pípnutí je vše v pořádku, ale pokud pípne vícekrát není něco v pořádku ještě před nabutování systému. Zkuste si najít pro váš systém POST test na netu. Zpaměti ho neznám a taky nemusí být pro všechna zařízení stejný. Asi se mu nelíbí něco z hardwaru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.