Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak nastavit modem s AP na příjem signálu?

Od: calidor odpovědí: 3 změna:

Zdravím, všímnul jsem si že už je tu dost podobných témat. Nezlobte se, ale jsem hrozný laik i po proštudování různých návodů jak získat WI-FI z větší vzdálenosti..

Bydlím v 5 patře historické budově kde není síť na zapojení internetů k dispozici. Úplně v přízemí, je kavárna s FREE-WiFi. Můj signál na notebooku je skoro nulový, koukal jsem na různé směrové antény a k tomu routery - jenže jak nasměrovat směrovou antenu do přízemí, maximálně z okna na ulici nebo do podlahy :)

Vůbec ani netuším, jak router s anténou se má zapojit. Co jsem se dočetl, tak že nejkvalitnější (nejdůležitější) je - aby

přístroj splňoval funkci Access point (AP). Když jsem si už chtěl koupit přes internet nějaký ten router s AP + anténu, tak jsem si všimnul, že mám vlastně schovaný starý modem tp-link.cz/... a má funkci AP.

Prosím vysvětlete my co bych s ním dokázal (co umí, kromě modemu), myslím pouze jenom jako přímáč wi-fi signálu (s domněnkou že bude silnější , než notebook).

Za jakou koliv radu budu vděčný, děkuji.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

calidor
hodnocení

Ještě po-prosím, jestli není něco jednoduššího.. - například nějaký obří satelit, který by přijíma signal čistý na 100%.. :) tak budu rád za vaši zkušenost co by jste použili vy.

luke237
hodnocení

0x

Bohuzel ten odkaz, ktery jsi poslal, jsi neposlal spravne a ani teoreticky to nejde z kody opravoit, takze jsem na na strankach TP-Link zjistil, ze se jedna o jeden z techto - dvou modemu.

Ve skutecnosti to, co mas doma, je vlastne Wi-Fi router (neboli router s Wi-Fi AP), ktery ma navic jeste zabudovany ADSL modem pro telefonni linku. Novy router tedy nepotrebujes.