Zamrzá notebook

Od: Datum: 31.12.13 00:09 odpovědí: 5 změna: 31.12.13 09:27

Ahoj, mám měsíc starý notebook HP Pavilion 15-n054sc s windowsem 8 a od včerejší vyžadované aktualizace něco ohledně biosu, přesněji nevím, se mi toto děje, takže musím ntb pouze násilně vypnout. K čištění používám A. System care. Nemáte nějaké rady? Jsem laik, tak kdyžtak prosím srozumitelně a jednoduše, děkuji. :)

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.12.13 00:57

První dobrou radou je ten ASC co nejdříve odinstalovat.

Pokud nepomohl restart, zkusil bych bod obnovy.

doplněno 31.12.13 01:00:

Jako náhradu za ASC Vám vřele doporučuji CCleaner.

http://www.filehippo.com/down…b89e65f697135744c366b6e558cf/

Ohodnoceno: 0x

Od: trrr
Datum: 31.12.13 00:59

Proč si myslíte odinstalovat ASC? Mám ho už delší dobu a s ním problémy nebyly.. Případně - jak se vytváří bod obnovy? :)

Datum: 31.12.13 01:02

Pokud si myslíte, že potíže s počítačem způsobila nedávno nainstalovaná aplikace nebo ovladač, můžete Windows obnovit do dřívějšího bodu v čase, kterému se říká bod obnovení. Nástroj Obnovení systému nezmění vaše osobní soubory, může ale odebrat nedávno nainstalované aplikace a ovladače.

Poznámky

• Nástroj Obnovení systému není dostupný pro Windows RT 8.1.

• Windows automaticky vytvoří bod obnovení při instalaci aplikací klasické pracovní plochy a nových aktualizací Windows, pokud je poslední bod obnovení starší než 7 dnů. Bod obnovení můžete taky vytvořit kdykoli ručně.

Obnovení počítače do dřívějšího bodu v čase

1. Potáhněte prstem směrem od pravého okraje obrazovky a potom klepněte na tlačítko Hledat.
    (Pokud používáte myš, nastavte ukazatel myši do pravého horního rohu obrazovky, přesuňte jej dolů a potom klikněte na tlačítko Hledat.)