Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zavirovaný internet

Od: svetlana* odpovědí: 8 změna:
Nejde mi otevřít internet, správce sítě mi řekl, že jej mám zavirovaný. Jsem začátečník, nemám s tím žádné zkušenosti, prosím poraďte, co s tím.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

0x

Z dotazu není poznat,o jaký systém jde a na jakou síť jsi připojena.Ale z principu:každé připojení k internetu má mít antivirové zabezpečení.Tvůj počítač by měla chránit brána FIREWALL a také účinný antivirový program/třeba NOD 32/Se spouštěním prohlížeče -internet exploreru-to nemá souvislost.Většinou bývá napadena pošta-E-mail.

JABRAKA

al bunda*
hodnocení

0x
Jaký používáš antivirový program, co máš za systém, jaká je konfigurace tvého počítače, co používáš proti spyware, jaký máš firewall? Chce to víc informací, my k tobě nevidíme.
Hezký den

svetlana*
hodnocení

Používám windows XP,připojení přes kabelovku,přes modem,antivirový systém je tam prý slušný,ale nevím jaký, nejspíš to asi ale bude tím spywarem a firewalem,ale nic mi to neříká.Správce kabelovky dnes u mě byl,řekl,že internet je zavirovaný,a že to není v jeho kompetenci opravovat.Co mám dělat,abych mohla otevřít internet.Zobrazí se mi stránka jako při otevíraní internetu,ale je prázdná plocha.Jinak počítač plně funguje.Víc nevím.
al bunda*

" Slušný antivirový systém"má jistě i nějaké jméno - jaké?
Dále mrkněte na "Ovládací panely"- > "Zabezpečení"a podívejte se na Firewall, zda je zapnutá. Potřeboval bych vědět, co používáte a když tak budete při té kontrole, koukněte, jestli Internet Explorer nemá ve firewallu zakázaný přístup na internet.
Projeďte si počítat svým "slušným antivirovým systémem", přičemž nejprve aktualizujte virovou databázi.
Stáhněte si z www.slunecnice.cz a nainstalujte program Spyware Terminator a projeďte systém tímto programem.
Pak dejte vědět, jak jste dopadla.
Hezký den.

svetlana*
hodnocení