Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, počítač používám již několik let s určenou IP adresou, tak jako každý jiný. Před třemi roky jsem si pořídil jiný počítač ,který měl jiný modem, internet mi na něm nešel. Zavolal jsem správci a ten mi tam nechal obě dvě adresy, takže když mi hlavní počítač odešel, připojil jsem provizorně druhý bez výměny modemu.Mezitím jsem si pořídil televizi s internetem a na ní se mi po delší instalaci podařila zadat jiná IP adresa-celkem třetí. Jsem jen laik, který se do všeho sere, nemám žádné zkušenosti. Zapojil jsem si to tak, že mi jde použít pouze jedna IP adresa přepínáním konektorů, nikdy ne dvě najednou. Teď mi správce adresu na záložní počítač a televizi odpojil, tak nevím jak se mám zachovat. Jestli mu mám nahlásit, aby mně to znovu připojil, jestli je to jeho povinnost a nebo si budu muset připlatit nějaký ten peníz za každou adresu? Chtěl bych se s vámi poradit, než mu zítra zavolám. Děkuji za odpovědi.
Pocitacove site delam dvacet let, tomuhle dotazu ale nerozumim. Jakej modem? Jedna se urcite o IP adresu? Nejedna se nahodou o MAC adresu? Je ten modem opravdu modem? Neni to router? Koukam, ze ten modem bude asi sitove rozhrani. Router asi nemas, kdyz v pocitac imas urcenou IP adresu. Porid si vlastni router, ten "spravce" at ti ji priradi ke tve IP a potom si za router pripoj cobudes chtit, "spravci" do toho nic neni ,jestli tam mas TV, PC, NB, telefon, kameru atd. atd... Radsi ale nekomu zaplat, sam to nenastavis.
Asi tomu fakt nerozumím a modem nazývám desku z počítači, odkud je připojený kabel. Na střeše mám anténu, na půdě zařízení se svítícími diodama(asi router?). Na krabici od něj je napsané 802.11b/g Wireless Broadband Router, Odsud to mám svedené do počítače. A kabely to přepojuju buď do druhého počítače nebo TV. Teď mi jde pouze hlavní počítač,ostatní ne.Vůbec tomu nerozumím, jakým způsobem se to dá rozvést. Díky za každou radu.