Mám vše od O2 - co mají v nabídce?

Od: Datum: 29.11.13 19:15 odpovědí: 18 změna: 28.12.13 16:17
avatar

Milí rádcové, končí mi smlouva u O2. Chtěla bych uzavřít další, ale za výhodných podmínek. Co mají v nabídce, abych platila měsíčně málo korunek? Mám od nich TV, telefon a internet. Děkuji za rady. - pt


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.11.13 19:48

No ono by aspoň u toho telefonu chtělo říct, co potřebujete - volání (kolik minut; stejná x jiná síť), SMS, internet v mobilu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.11.13 20:11

a co se domluvit přímo s nimi? ex si u telefonních společností prakticky vždycky sjednával víceméně individuální ceny, nezávislé na ceníku a i z jiných stran jsem slyšela, že to tak normálně funguje (já tedy nerada smlouvám, takže beru ceníkovky... ale mám zkušenost s jedním velkým e-shopem, který mi místo zboží, které už mi nemohli dodat, protže byl prodej dokončen, nabídl obdobné se slevou oproti ceně, co jinak v obchodě mají uvedeno).

Ohodnoceno: 2x
 
Od: pt®
Datum: 29.11.13 20:58
avatar

Já tam určitě zavolám, jen chci být informovaná, co mají v nabídce, aby mi něco nezamlčeli. - pt

Od: uska®
Datum: 29.11.13 21:58

Jejich nabídku není problém si přečíst, ale nepotřebujete ji. Pokud vám dosavadní služby vyhovují tak zavolejte k nim, udělejte ze sebe nevědoucího ... prosím, kdy končí smlouva? musí se dát písemně? v jakém termínu atd? uvažuji, že přejdu jinam za výhodnějších podmínek. atd. A místo, aby vás nechali odejít, tak vám z dnešní ceny sleví.

Já to dělám několik let a platím čím dál tím méně. Vždy uzavřu smlouvu na rok, ale po 10ti měsících volám a blbě se vyptávám a slevu mi dají ihned ode dne volání k nim.

doplněno 29.11.13 22:33:

pt - volejte na tel. 800 330 076 v prac. dny 8 - 20 hod. Jen bude blbé, že v pondělí už bude prosinec a pohrozit jím výpovědí asi nelze neboť výpověď musí být podána min. 1 měs. předem.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: pt®
Datum: 29.11.13 22:11
avatar

"uska", moc děkuju, mně končí smlouva v prosinci, tak budu volat. Musím až v pondělí, nebo můžu už zítra? Díky za radu. - pt

doplněno 02.12.13 11:41:

Uško, volám číslo od Vás a 800 02 02 02 a mele to jako na kolovrátku pořád dokola. - pt

Datum: 29.11.13 22:16
avatar
muzu se zeptat na kolik vas ta sranda od o2 ted vyjde?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 29.11.13 22:44
avatar

Kolem =700.- korun měsíčně. - pt

Datum: 30.11.13 11:24
avatar

děkuji to není zas tak moc i když nejlevnější to neni . Pouze jsem to chtěl porovnat se satelitní tv

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 30.11.13 13:32
avatar

"usko", děkuji za číslo. - pt

Od: pt®
Datum: 02.12.13 11:34
avatar

"usko", tak jsem koukla na smlouvu a mám do 6. února 2014 čas. Jestli víte nějaké výhody, tak mi ještě prosím napište. Děkuju. - pt

Od: uska®
Datum: 02.12.13 12:49

pt - nevím o co máte zájem.Když vám dosavadní služby vyhovují, tak už teď v prosinci volejte a snažte se snížit cenu . Max. k nim můžete volat 5.1.2014, později to nemá smysl, automaticky vám prodlouží stávající smlouvu. Netuším zda chcete měnit poskytované služby a jít jinam, v tom se nevyznám. Také mám vše od O2.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 06.12.13 17:08
avatar

"uska", máte vnitřní poštu. - pt

Od: stafan*
Datum: 30.11.13 12:41

Totéž jsem měl kdysi. Všechno zrušil. Internet mám WIFI - 300,-Kč/ měsíc, telefon internetový (VOIP) - kolik provolám tolik zaplatím (bez paušalu a dalších poplatků), TV digital, koncesionářský polatek 135,-Kč ten platíte stejně. Vy teď platite ročně min. 8.400,- Kč. Já bych se žádnou další smlouvou neuvazoval a k O2 už vůbec ne.

doplněno 30.11.13 12:49:

A podívejte se dobře na smlouvu. Mívají ji ošetřenou tak, že pokud nedáte výpověď nejpozdějí měsíc před ukončením smlouvy automatický ji prodlužují o další rok.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: pt®
Datum: 30.11.13 13:35
avatar

Stafi, díky za info. Holt se ptám s křížkem po funuse. Takže ještě rok to budu mít takto a do té doby mi to všechno ještě jednou napíšete, abych nezapoměla. Spoléhám na Vás a díky. - pt

 

Od: pt®
Datum: 28.12.13 15:15
avatar

Tak jsem se dověděla další novinu, pokud jsem operátorce dobře rozuměla, O2 uzavře smlouvu v kterýkoli den v měsíci, ale výpověď je vždy měsíční, od prvního do posledního dne následujícího měsíce, takže pokud má člověk smlouvu s O2 např. od poloviny měsíce a chce ukončit smlouvu, musí dát výpověď k poslednímu dni v měsíci a dostane sankční poplatek přes 300,- korun. Takže komu neběží smlouva od prvnío dne v měsíci, tak vždy platí sankci. Dobrý ne? - pt

Od: lego®
Datum: 28.12.13 15:42
avatar

No pokud si dobre vzpominam tak kdysi jsme jeste nabizeli PC a notebooky, pripojeni na PCO. Antivir a mozna pronajem SW. Posilani SMS pres PNTS a z PC pres ucet PNTS. Faxy, dalnopisy a TKONTO k PNTS (to byla dobra vec). Telegram uz je zrusenej ale potrubni posta funguje.
Nevim co z toho jeste plati.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.12.13 15:55
avatar

Já na ně vždy tím, že mám za 150Kč mobilní Internet a chci tedy ukončit poskytování služeb. Oni většinou vyhrožujou, že lověk nebude mít žádný Internet (já mám ten mobilní za 150Kč na 3 měsíce) Prostě jim řeknu ukončit a že si pak do pár dnů znovu zažádám o výhodnou cenu jako nový zákazník, tak raději mi to převedou n tu cenu znovu bez zěchto okolků a jen pošlou formulář na vyplnění pro pokračování ve slevovém tarifu. To jo platit O2 něco navíc ... za 500Kč mám Internet standard, tarif na volání a SMS a O2 TV. To je slušný

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 28.12.13 16:17
avatar

"kangaroo", Já mám pevnou za 61 Kč, internet 495 kč a TV asi 100 kč, plus DPH. Operátorka mně dnes řekla, že zatím jiná sleva není v nabídce. - pt

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.