Nejste přihlášen/a.
Mám připojení k internetu přes modem / router ADSL od Vodafone cca 6 týdnů a už mi dvakrát vypadlo spojení. Poprvé jsem netušila co s tím a po vyčerpání domácích možností jsem kontaktovala poskytovatele. Technik mi radil resetovat modem pomocí párátka, jenže to se nepovedlo, tak mi poradil na chvíli odpojit od sítě a po pár minutách zapojit znovu. Teď jsem to tak rovnou udělala, zas všechno funguje, ale je ten postup správný? Díky za rady. Patronka ♥
Pokud modem resetujete odpojením od sítě a znovu zapojením, nic nezkazíte. Takto jsem modem ADSL resetoval již dvakrát a vždy se obnovilo spojení. Doporučoval mi to i technik O2 když jsem reklamoval nefunkční internet.
Tvrdý reset nepoužívám, protože mám obavy, že bych smazal nastavení wifi sítě a i když je umim znovu nastavit, nevidím jedoiný rozumný důvod si přidávat práci.
Jinde mám zase modem kabelovky UPC a dělám to stejně.
Domnívám se, žeš váš postup je správný.
Dobrý večer, vypnutím a zapnutím modemu, dojde pouze k "lehkému restartu". Pokud modem reastartujete "natvrdo", tak se z něj vymaže nastavení, které je jiné, než tovární, tj. modem bude opět v továrním stavu a bude jej třeba naprogramovat. pomohlo by uvést zančku a typ ADSL modemu.
Měl by to být typ Comtrend VR - 3022EUSB, který je zakoupen přímo od Vodafone. To byla taky první otázka technika, běda kdybych si pořídila nějaký jiný ...
Zdravím, tak prostudovat manuál k použití. Pokud to zvládnet, tak se zkuste přihlásit do systému správce přes prohlížeč Vašeho pc a pomocí digi foťáku zdokumentujte jednotlivé položky nastavení, pokud byste se rozhodla někdy pro tvrdý restart, ať to můžete nastavit zpět, ale ideální je na tuto práci najít nějakého známého, co více rozumí IT.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.