Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak udělat film

Od: endyfrog* odpovědí: 6 změna:

Zdravím všechny rádce potřebuji poradit podrobněji jak mám z karty která byla v kameře udělat film nebo tak nějak aby to šlo pustit v jakémkoiv přehrávači mám XP Nero mám taky ale problém je ten že nerozumím co Nero po mně chce proto potřebuji nějakou dobrou radu nejlépe postup jak to mám převézt na DVD v počítači už to mám nebo nějaký dobrý program doufám že jste mně pochopily a moc děkuji za dobrou pomoc Jsem v tomtoo laik

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, snad jsem Vás pochopil. Zkuste program Format Factory, který převádí formáty a také program Avidemux, což je editor. Podle toho, co vše je potřeba s filmem udělat. Jsou zdarma. Zdravím!

doplněno 18.11.13 09:41:

slunecnice.cz/... slunecnice.cz/...

doplněno 18.11.13 20:20:

Tak, jak je již uvedeno, oba programy jsou i v češtině. Pokud jste laik, tak se musíte učit. Pracujte s kopií souboru toho filmu a zkoušejte v programech tak dlouho, až bude dobrý výsledek.

endyfrog*
hodnocení

Díky ale není to v češtině a já nevím jak to udělat

jdukolem

Obě navrhované aplikace jsou v češtině !

praivo*
hodnocení

0x

Windows Live Movie Maker, při exportu zvolit DVD, spustí se průvodce.

endyfrog*
hodnocení

Díky Movie Maker mám ale pořád nevím co a jak jaký export píši že jsem laik a nikdy jsem to nezkoušel ani nedělal proto prosím podrobnější info

praivo*

Laik... Pokud opravdu máš LIVE Movia Maker, problém je v tom, že jsi líný hledat. To tlačítko "Uložit film" je docela dost nápadné.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.