Nejste přihlášen/a.
Tak jsem si takhle koupil tablet s win8 za 12k na alze, vlastně nekoupil, jen objednal na pobočku a zaplatit jsem chtěl až na místě, jak to dělám vždy. A když mi dnes ráno přišla sms, že je zboží na pobočce, kouknu (náhodou) na stránky alzy do mých objednávek a když rozkliknu ten tablet, zjistím že stojí 9999kč. No co teď žejo? Jedno vím jistě, objednávku si nevyzvednu
Jen tak..., jsem se potřeboval vypsat. Divný to pocit, už jsem se na něj docela těšil...
A proč nejednat na rovinu? Zavolám tam nebo zameiluju, jestli platí momentální cena (vsadím se že jo) a podle toho řeknu "děkuji nechci" nebo "díky, přijedu si".
Že se zboží přecení ze dne na den, je u obchodníků normální.
Právěže ta moje objednávka je už vyfakturovaná (její kopii mám i v pc) a na pobočku jdu jen vyzvednout a zaplatit objednané zboží. Myslím že by se moc netvářili kdybych tam přišel a chtěl to za 10k :D.
To je takový problém tam zavolat a domluvit se, že si to vyzvedneš jen v případě, že dostaneš stejnou slevu? Měl jsem tohle se sekačkou. Půl roku byla za 12t a den ze dne ji zdražili na 13,5. Zavolal jsem do kamenné prodejny proč zdražili. Prý zvedli na běžnou cenu na internetu. Řekl jsem, že mám zájem, ale jen za původní cenu. Majitel souhlasil, objednal a druhý den se prodavač nestačil divit, že mu dávám o 15 stovek míň. Ale dopadlo to.
Nekdy v zahranici (z CR nemam zkusenost), obchody nabizi i zpetne doplatit rozdil mezi puvodni a novou cenou. Rekneme do par tydnu (2?).
Tedy kdybys to koupil za 12 a oni to za tyden zlevnily na 10, tak muzes prijit zpatky, jestli ti vyplati ten rozdil. Videl jsem to ale jen parkrat. Sam kdyz neco takhle draheho kupuju, tak to kupuju ve sleve a po dlouhodobem sledovani ceny, prichazejici konkurence a tim i moznosti dalsich slev atd.
odpověď alzy:
Dobrý den,
Bohužel pro Vás platí cena, při které jste danou objednávkou vytvořil. Pokud by jste chtěl mít zboží za sníženou cenu (momentální sleva), tak by se musela tato objednávka stornovat a udělat nová objednávka.
Stalo se mi něco podobnýho a po dlouhéééém telefonování chlápka z pobočky, který o slevě nic nevědel a prodejny, opravdu zlevnili ... Uřčitě je to pro ně levnější, než to pak posílat zpátky a stejné zboží za dva dny vyslat znovu....
Když si balík od alzy nevyzvednete - dostanete 2x upozornění na mail, telefon a posílají ho zpátky, nic se neděje... takto mi u Alzy museli odeslat notebook, poněvadž jsem měla nastavenou platbu při převzetí - ale zapomněla jsem si odblokovat u banky limity výběru... a převodem to zpětně nešlo.. Tak jsem také objednávala znovu.. ..
A kolik peněz chtěli v nabídce? Za kolik jste to vy objednal a na kolik byla objednávka potvrzená? To je důležité. A ne nějaká hauznumera po čase! Potvrzená objednávka je zákon! Si myslím já.
Nechápu, k čemu to divení. Obchod je uzavřen, kdy došla objednávka a byla přijata. Trochu jiný je postup u ešopů. Jinak doporučuji si přečíst postup v OZ - spotřebitelské smlouvy.
Mily pane, Alza je e-shop.
Ostatne netreba hledat v zadnem OZ, kteremu stejne nikdo z vas nerozumi (jak jsem se tu jiz mnohokrat presvedcil).. staci si precist obchodni podminky primo na webu Alza.cz:
Obchodní podmínky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.