Změna ceny zboží před vyzvednutím v obchodu

Od: Datum: 13.11.13 08:49 odpovědí: 23 změna: 13.11.13 13:29

Tak jsem si takhle koupil tablet s win8 za 12k na alze, vlastně nekoupil, jen objednal na pobočku a zaplatit jsem chtěl až na místě, jak to dělám vždy. A když mi dnes ráno přišla sms, že je zboží na pobočce, kouknu (náhodou) na stránky alzy do mých objednávek a když rozkliknu ten tablet, zjistím že stojí 9999kč. No co teď žejo? Jedno vím jistě, objednávku si nevyzvednu :)

Jen tak..., jsem se potřeboval vypsat. Divný to pocit, už jsem se na něj docela těšil...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: koukolik
Datum: 13.11.13 08:53

To jsem nějak nepobral. Mrzí tě, že ho koupíš levněji?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: feluska
Datum: 13.11.13 08:57

Právěže ta moje objednávka je už vyfakturovaná (její kopii mám i v pc) a na pobočku jdu jen vyzvednout a zaplatit objednané zboží. Myslím že by se moc netvářili kdybych tam přišel a chtěl to za 10k :D.

Od: koukolik
Datum: 13.11.13 08:59

Tam tam, kurde, zavolej a zjisti si jak to je. Jsem přesvědčený, že ti vyjdou vstříc. Pro ně je lepší prodat za 10, než neprodat vůbec.

P.S.: nevím, co je divného na tom, že obchodník zboží zlevní.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: paw®
Datum: 13.11.13 08:55
Tak udelejte druhou a mate to. Na jine jmeno.
Ohodnoceno: 3x
 
Od: koukolik
Datum: 13.11.13 08:58

A proč nejednat na rovinu? Zavolám tam nebo zameiluju, jestli platí momentální cena (vsadím se že jo) a podle toho řeknu "děkuji nechci" nebo "díky, přijedu si".

Že se zboží přecení ze dne na den, je u obchodníků normální.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: feluska
Datum: 13.11.13 09:00

Já vím že je to normální, ale člověka to docela nas*re, kort když jde o něco dražšího a dělá to docela dost peněz... No ale máte pravdu, jdu tam zavolat, jestli chtějí moje prachy (byť míň) nebo ne :P

Od: koukolik
Datum: 13.11.13 09:03

Dej pak vědět jak to dopadlo ... jen tak pro zajímavost

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.11.13 08:56
avatar

To je prece blbost. Platis az na pokladne, tak to asi mezitim zlevnili. Takze je prece vyhodne ho vzit za tech 9999Kc.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 13.11.13 09:10

nechci strasit ale mla by platit cena na fakture

Ohodnoceno: 1x
 
Od: koukolik
Datum: 13.11.13 09:11

Pro solidního obchodníka není problém vystavit fakturu novou, na aktuální cenu ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: radil*
Datum: 13.11.13 09:15

To je takový problém tam zavolat a domluvit se, že si to vyzvedneš jen v případě, že dostaneš stejnou slevu? Měl jsem tohle se sekačkou. Půl roku byla za 12t a den ze dne ji zdražili na 13,5. Zavolal jsem do kamenné prodejny proč zdražili. Prý zvedli na běžnou cenu na internetu. Řekl jsem, že mám zájem, ale jen za původní cenu. Majitel souhlasil, objednal a druhý den se prodavač nestačil divit, že mu dávám o 15 stovek míň. Ale dopadlo to.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: feluska
Datum: 13.11.13 09:16

No jo chlape, vždyť už jsem psal že tam jdu zavolat, pak napíšu jak to dopadlo.. ale dík ;)

Od: laik
Datum: 13.11.13 09:22
Zajimavy pribeh. Nikdy bych nerekl, ze je to mozne *smich*
Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 13.11.13 09:19

Nekdy v zahranici (z CR nemam zkusenost), obchody nabizi i zpetne doplatit rozdil mezi puvodni a novou cenou. Rekneme do par tydnu (2?).

Tedy kdybys to koupil za 12 a oni to za tyden zlevnily na 10, tak muzes prijit zpatky, jestli ti vyplati ten rozdil. *palec* Videl jsem to ale jen parkrat. Sam kdyz neco takhle draheho kupuju, tak to kupuju ve sleve a po dlouhodobem sledovani ceny, prichazejici konkurence a tim i moznosti dalsich slev atd.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: feluska
Datum: 13.11.13 09:29

odpověď alzy:

Dobrý den,

Bohužel pro Vás platí cena, při které jste danou objednávkou vytvořil. Pokud by jste chtěl mít zboží za sníženou cenu (momentální sleva), tak by se musela tato objednávka stornovat a udělat nová objednávka.

Od: radil*
Datum: 13.11.13 09:41

Tak doufám, že jsi ji zrovna po telefonu stornoval a objednal si znovu...?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: koukolik
Datum: 13.11.13 09:43

*smich* to je fakt odpověď, proč to teda neudělali zrovna? Ale naznačují, že by to šlo, tak gratuluji

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ria®
Datum: 13.11.13 09:35
avatar

Stalo se mi něco podobnýho a po dlouhéééém telefonování chlápka z pobočky, který o slevě nic nevědel a prodejny, opravdu zlevnili ... Uřčitě je to pro ně levnější, než to pak posílat zpátky a stejné zboží za dva dny vyslat znovu..:)..

doplněno 13.11.13 10:53:

Když si balík od alzy nevyzvednete - dostanete 2x upozornění na mail, telefon a posílají ho zpátky, nic se neděje... takto mi u Alzy museli odeslat notebook, poněvadž jsem měla nastavenou platbu při převzetí - ale zapomněla jsem si odblokovat u banky limity výběru... a převodem to zpětně nešlo.. Tak jsem také objednávala znovu.. :)..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: adjkhskadkj
Datum: 13.11.13 10:23

No tak ja hlavne nechapu jak nekdo muze nakupovat v totalne predrazeny Alze, kdyz se to samy zbozi da v mnoha (take serioznich) i-net shopech sehnat minimalne o 10-30% levneji..

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 13.11.13 10:30
avatar

A kolik peněz chtěli v nabídce? Za kolik jste to vy objednal a na kolik byla objednávka potvrzená? To je důležité. A ne nějaká hauznumera po čase! Potvrzená objednávka je zákon! Si myslím já.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: koukolik
Datum: 13.11.13 10:48

Zákon to určitě není. Vztah mezi prodejcem a zákazníkem se řídí Obchodními podmínkami prodejce, které určitě pamatují i na možnost zrušení objednávky. A jak už jsem psal výše: solidní obchodník vyjde zákazníkovi vstříc. Vždycky se vyplatí zeptat se a smlouvat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 13.11.13 11:19

Nechápu, k čemu to divení. Obchod je uzavřen, kdy došla objednávka a byla přijata. Trochu jiný je postup u ešopů. Jinak doporučuji si přečíst postup v OZ - spotřebitelské smlouvy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dfgfgfgfg
Datum: 13.11.13 13:29

Mily pane, Alza je e-shop.

Ostatne netreba hledat v zadnem OZ, kteremu stejne nikdo z vas nerozumi (jak jsem se tu jiz mnohokrat presvedcil).. staci si precist obchodni podminky primo na webu Alza.cz:

Obchodní podmínky

V. Objednávání
Kupující dostane zboží za cenu platnou v době objednání. Kupující spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit s celkovou cenou včetně DPH a všemi dalšími poplatky (PHE apod.). Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží. Kupující spotřebitel má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

Objednávat je možno následujícími způsoby:
prostřednictvím elektronického obchodu na www.alza.cz (dále jen "e-shop")
elektronickou poštou na adrese obchod@alza.cz
osobně v provozovnách prodávajícího
faxem
telefonicky
Prodávající doporučuje kupujícímu provádět objednávky přes elektronický obchod.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.