Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím pomozte mi vyřešit tento neustáli problém. Chtěla bych si založit email ale nevím jaký by byl nejlepší a spolehlivý abych stím nemusela mít problémy, jako moje mamka, že zničeho nic nemůže obnovit email nebo heslo a přitom ji vše fungolo tak jak má až poslední dobou ji to začlo dělat problémy. Proto Vás prosím o radu od koho si mám založit email abych neměla ten sami problém co má mamka. Předem moc díky za Vaše zkušenosti a rady .
Kdekoliv. Základ je zvolit si takové heslo, které nezapomeneš, případně používat nějakou aplikaci pro správu hesel (např. LastPass).
Tu aplikaci hesel mohu mít v tom samém emailu nebo v jiným emailu. Díky za pochopení jsem začátečník.
jedno heslo si dokážu zapamatovat mám to napsane a tak stejně jsou s tím problémy neustále tam vyskakuje chybné heslo nebo uživatel. mohu si zadat dva emaily na seznam cz? A jak se to dělá aby ty dva emaily se tam objevily. Díky
Problémy s přihlášením do elektronické schránky (do e-mailu) nebývají způsobeny poskytovatelem freemailu. Většinou jde o problém na straně uživatele.
Může jít o chybně zadané přihlašovací jméno nebo heslo (případně obojí), problémy může někdy působit i nastavení prohlížeče nebo e-mailového klienta.
___ Maminka se může zkusit přihlásit znovu, ale musí si ohlídat, aby třeba neměla zapnutý CapsLook (aby u heslo rozlišovala malá a velká písmena).
___ U většiny (myslím, že dokonce u všech) poskytovatelů freemailu si každý může založit tolik schránek, kolik potřebuje. Tzn., že i u Seznamu můžete mít dvě či více schránek.
Dobrý den, přeposlala jsem s mamkou email z jednoho na druhý a vůbec nám to nedošlo. Nevím včem stále děláme chybu. Potřebovali bychom znát ten správný postup jak nato. Ten první email se nám zničeho nic vytratil, tak jsme si museli zadat nový protože heslo prý je chybný a uživatel také. Ale problém je v tom, že předešlé zprávy zůstali v tom prvním emailu. Prosím o správný postup jak nato? Díka za Váš čas.