Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Černá obrazovka

Od: oli123 odpovědí: 17 změna:

Dobrý den,

po zapnutí pc zůstává černá obrazovka. Ihned po zapnutí je vidět logo a načítání win, ale po načtení už je jen černá obrazovka. V nouzovém režimu je vše ok. Prosím o radu, podotýkám, že jsem laik. Předem děkuji

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

twinky*
hodnocení

0x

Možná se něco vymazalo s Windowsu jedině přeinstalovat Windows

oli123
hodnocení

Kdyby se vymazalo něco ve windowsu, tak by obrazovka nejela ani v nouzovém režimu nebo se pletu?

praivo*
hodnocení

0x

Co jsi s tím v poslední době dělal (myslím zejména instalování nových programů)?

oli123
hodnocení

Nic nového jsem neinstalovala. Stalo se to neteři při hře, prý se jí hra zasekla, tak zkusila ESC a pak zčernala obrazovka.

praivo*
12.10.13 11:20

Jaká hra?

oli123
hodnocení

Byla to hra Zoo tycoon, ale v pc je nainstalovaná už dlouhou dobu a hraje se taky dlouho...

praivo*

Zkus MBAM.

hodnocení

0x

Obnovit system !

Start - vsechny programy - prislusenstvi - systemove nastroje - obnoveni systemu.

Tam si vyberes (doufam, zalezi na nastaveni pc) datum, kdy ten pc byl jeste v poradku a potvrdis, ze chces system obnovit. A pak uz jen cekas. System se ti vrati do predchoziho stavu a melo by ti vse zase slapat dobre :)

oli123
hodnocení

To jsem zkoušela, ale bez úspěchu :(

hodnocení

0x
To je proto, že máte nelegální kopii.
oli123
hodnocení

Vše je originál

twinky*
hodnocení

0x

Ale i přesto všechno si myslím že bude lepší udělat ten Windows myslím si že dcera když hrala tu hru tak ta hra podle mě byla nainstalována na disk kde byl i Windows a to nedělá dobře

doplněno 13.10.13 09:03:

teda neteř omlouvám se

praivo*

Ty máš na programy a hry samostatný disk?

twinky*
13.10.13 09:55

Ano

praivo*

A víš, že z hlediska funkčnosti je to absolutně zbytečné?

twinky*

No hodně věcí je na světě zbytečných :D Když už ten disk v tom PC mám tak sem ho nějak využil :D

oli123
hodnocení