Nejste přihlášen/a.
Uf. Není tato otázka jen vtip?
Jestli fakt ne, tak ... Ty maily nechodí do spamu, ale na tvou adresu. A jsou to všemožné zbytečné nabídky, pokusy o podvodné vylákání peněz, apod., rozesílají je obvykle roboti na všechny jim známé mailové adresy. Automatický filtr Seznamu.cz hodně těchto obtěžujících mailů (spamů) rozezná a aby nezanášely tvou schránku, strká je rovnou do složky SPAM, kterou můžeš jen zběžně omrknout (jestli tam náhodou nepřistálo něco, co tam skončit nemělo) a všechen obsah snadno smáznout.
Hlavně na ty spamy nijak nereaguj (ve vlastním zájmu).
1) Označit email jako spam
2) Podívat se, zda dole v danem mailu není nějaké klikátko "zrušit odběr"
3) Pokud email chodí z mailu, který je na seznamu, tak kontaktovat podporu, ale ti většinou moc nevyřeší
Zrušit odběr funguje jen u seriozních/známých společností a jejich (seriozních) nabídek.
Jinak je to jedna z největších blbostí co lze v takovém případě udělat, protože tím jen potvrdí, že je adresa aktivní a tím víc mu bude chodit spamu.
Jinak označení emailu jako spam je většinou k ničemu, protože spam chodí z náhodných adres.
SPAMový filtr na Seznamu moc nefunguje. Neodkážu pochopit proč jeden mail, který je podobný druhému a určitě v rámci několika minut dorazí do tisíců schránek proč ho prostě i zpětně nevymažou... tak složitá identifikace mi to nepřijde.
Vy můžete maximálně přidat filtr, který to bude na základě nějakého pravidla házet rovnou do SPAMu. Já mám např filtr na "pujcka do". Celý čtvrtek mi jinak chodilo: půjčka do 5 minut odxxx, půjčka do 10 minut od...
Přihlaste se do schránky ve webovém rozhraní (v internetovém prohlížeči), uložte si všechny kontakty, s nimiž chcete komunikovat, do kontaktů a naopak vymažte všechny, od nichž žádnou poštu nechcete.
Potom si nastavte filtr, aby se mazaly všechny e-maily, jež přijdou z adres, které nemáte v kontaktech.
Mně to funguje už cca 3 měsíce spolehlivě. Seznam navíc nežádoucí e-maily opravdu smaže, (Gmail je doručí do koše nebo do spamu, mazat musím "ručně".)
doplněno 12.10.13 16:58:K potvrzení objednávek používám "spamovou adresu" jinde. Doplnit čas od času jeden či dva kontakty mi nevadí, e-mail bez spamu mi za tu trošku práce stojí..
Ivzez, vy neobjednáváte zboží přes internet? Protože to vaše nastavení by v tom případě bylo naprd. Každé potvrzení objednávky by bylo smazáno.
Nebo si na každou objednávku děláte nový filtr?
doplněno 13.10.13 05:17:Tak jestli máte pro obchodní korespondenci druhý email, tak to je jiná.
...
Sám mám tři, ovšem všechny mám navedené do Outlooku Tak mažu Spam ručně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.