Nejste přihlášen/a.
V liště "nástroje" tlačítko "Možnosti" - karta "předvolby" - tlačítko "možnosti el.pošty" - talčítko "možnosti sledování", tam si to zaškrtáš dle svých představ.
Jen podotýkám, že pro ty dotyčné je to otravné a minimálně polovina z nich ti to stejně nepošle, protože před odesláním má většina lidí zaškrtlý dotaz na souhlas a ten pak už nikdo nedává - vlastní zkušenost z obou stran. Dřív jsem to tak míval, ale stejně mi to nechodilo. I já sám, když mi ta hláška vyskočí odpálkuju ne.
Toto je mi jasné. Mám to tak nastaveno. Vím, že to votravuje, ale potvrzení potřebuji.
V Možnostech mám vše nastaveno, vše mně funguýje, když pošlu email, když přepošlu email, atd.
Nefunguje to, když v Pravidlech mám nastaveno, aby email od ddd@ddd.cz se přeposlal např.: xxx@xxx.cz.
Já potřebuji toto potvrzení, že pan xxx obdržel email od pana ddd, když Pravilda mně tento email automaticky přepošlou.
Jak nastavit v Pravidlech, aby vyžadoval potrvzení. To jsem bohužel nenašel.
Josef
Na to zapomeňte, to by musel příjemce také používat Outlook. A ano, je to maximálně otravné.
Tady nejde o to, že to votravuje, je to blbost atd. to vím. Doma mám Thunderbird, Chrom a jiné, ale v práci se muzsím podřídit.
Jde mně o to jestli to lze nastavit tak jak jsem psal. Bohužel podnik mně nedá nic jiného než Outlook.
Budu muset vymyslet nějaký skript nebo ve VB makro, kterým obdržím potvrzení, že Pravidlo daný email odeslal.
Jinak díky,
Josef
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.